גן ילדים לאחר שיפוץ
גן ילדים

היום: השיבוצים לילדי רחובות בגן טרום חובה מתפרסמים

הורים שילדיהם בגיל טרום חובה, שנתון 2017, יוכלו לצפות מהיום (ראשון) בשיבוצים של ילדיהם. ניתן להגיש ערר על השיבוץ באמצעות אתר האינטרנט העירוני עד ליום שלישי ה-8.6

פורסם בתאריך: 30.5.21 08:08

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה החל מהיום (ראשון) בשעה 9:00 בבוקר. הורים לילדים בגילאי טרום חובה (שנתון 2017) יוכלו לצפות בשיבוצים לגנים לשנת הלימודים הבאה.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר על השיבוץ יוכלו לעשות זאת באמצעות האתר העירוני בין התאריכים 30.5.21 ועד 8.6.21. תשובות על הבקשות יימסרו להורים באמצעות הדוא"ל, עד 30 יום מסיום תקופת בקשות הערר.

עם פרסום השיבוצים העירוניים לגני הילדים, תיפתח ההרשמה גם לצהרוני ילדי טרום חובה של חוויות, כאשר בסיום ההרשמה תישלח להורים הודעה לנייד עם קישור לאזור האישי.

גולן ביטון, ממלא מקום מנכ"ל הרשת והממונה הישיר על הצהרונים: "מדובר בעוד שיפור שביצענו על מנת לעלות את רמת השירות להורים. השירות מייצר ודאות ומפחית עומסי פניות לצוות האגף, אשר יכול להתפנות למענה אישי. התחלנו לבצע שורה של צעדים שיקפיצו את מערך הצהרונים קדימה ולפנינו עוד שיפורים רבים, הן בקשר עם ההורים והן בפן הפדגוגי והמערכתי, ואני צופה ביקושים גבוהים להרשמה".

ההרשמה לצהרונים תתאפשר עד למוצאי שבת ה-31.7.2021 והשיבוצים יפורסמו במהלך חודש אוגוסט. הרישום לצהרונים יתבצע באופן מקוון באתר האינטרנט של רשת חוויות. בנוסף, ניתן להגיע ולשלם בצ'קים באגף הצהרונים, רחוב החבורה 20, בשעות קבלת הקהל שהורחבו וניתנות כעת באופן רציף, לרבות אחר הצהריים פעם בשבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר