תלמידי ויצו רחובות בלימודי התיאוריה
תלמידי ויצו רחובות בלימודי התיאוריה

אחרי שמונה חודשים: מבחני התאוריה לנהיגה חוזרים לרחובות

ביוזמת חבר המועצה אמיתי כהן, יחזרו מבחני התיאוריה לנהיגה לרחובות לאחר כשמונה חודשים שבמהלכם תושבי העיר נאלצו לנסוע לערים אחרות על מנת להיבחן

פורסם בתאריך: 27.4.21 10:11

-->

מאז שהמקום בו נערכים מבחני תיאוריה לנהיגה ברחובות נכנס לשיפוצים, לפני כשמונה חודשים, נאלצו תושבי העיר לנדוד לראשון לציון ולנס ציונה על מנת לעבור את המבחן.

בעקבות פניות של תושבים לחבר המועצה אמיתי כהן בנושא, איתר כהן מיקום מתאים במרכז תקוותינו וסיכם את העניין עם הזכיין שאחראי על ביצוע המבחנים. בכך, החל מיום שלישי הבא (4.5.21) יחודשו מבחני התיאוריה במרכז תקוותנו שברחוב הרצל 108 בעיר.

אמיתי כהן: ״בעקבות פניה של דוד כץ, המורה לנהיגה, גיליתי לתדהמתי כי תושבי רחובות נאלצו לנסוע לערים אחרות על מנת להיבחן לתיאוריה. בשיחה עם הזכיין שעורך את המבחנים הגענו להסכמה כי עם איתורו של מיקום מתאים, ישובו המבחנים לעיר. בסיועו של ראש העיר שמחתי לתאם סופית את הנושא מול מרכז תקוותנו, וכעת יוכלו תושבי העיר להיבחן בסמוך למקום מגוריהם כפי שצריך להיות. תודה מיוחדת למשה ישראל, מנהל מרכז תקוותנו שתמיד נענה ומסייע לטובת התושבים".

ראש העיר רחמים מלול: ״מדובר ביוזמה ברוכה לתיקון למען תושבי רחובות. מייד כשפנה אלי חבר המועצה כהן תמכתי ביוזמה שמאפשרת לתושבי העיר שירות קרוב לבית. כל הכבוד לאמיתי כהן ולמרכז תקוותנו על הפתרון לטובת נבחני התיאוריה בעיר״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר