גיל שרעבי ז"ל ועמית חסדאי ז"ל
גיל שרעבי ז"ל ועמית חסדאי ז"ל

מבשלים לזכרם: זום מיוחד עם אימותיהם של הנופלים הרחובותיים גיל שרעבי ועמית חסדאי

שותפות "ביחד" של רחובות וקהילת מיניאפוליס מציגה מיזם מרגש וייחודי: אירועי זום בהן ישתפו אימותיהם של הנופלים גיל שרעבי ז"ל ועמית חסדאי ז"ל את סיפורם האישי ויחלקו בשידור תבשיל מיוחד שאהבו

פורסם בתאריך: 19.4.21 09:45

-->

כשבוע לאחר יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית של רחובות והקהילה היהודית במינאפוליס – מינסוטה שבארצות הברית, מקיימות אירועי זיכרון משותפים לזכר הנופלים בדרך שונה ומרגשת. המפגשים בסימן A Taste of memories"- מבשלים לזכרם", מוקדשים לזכרם של שני נופלי העיר רחובות, סמ"ר גיל (גילי) שרעבי ז"ל, שנפל באסון המסוקים בשנת 1997 וסמ"ר עמית (מיצכה) חסדאי ז"ל שנפל בקרב בלבנון בשנת 1994. במפגשים המקוונים ישתתפו אימותיהם של הנופלים, יעל שרעבי וקורין חסדאי, שתספרנה את סיפורם האישי ותחלוקנה עם המשתתפים מאכל אחד אותו אהבו במיוחד וציפו לו כשחזרו הביתה מהחופשות מהצבא (המפגשים יתקיימו בשפה האנגלית).

היום (שני) בשעה 20:00 יתקיים המפגש עם יעל שרעבי. ניתן להירשם באמצעות קישור זה.

מחר (שלישי) בשעה 20:00 ייערך המפגש עם קורין חסדאי. ניתן להירשם באמצעות קישור זה.

ניתן למצוא את המתכונים בעברית ובאנגלית בקישור זה.

ראש העיר רחמים מלול: "יהודים בכל העולם שותפים לזיכרון חללי צה"ל שנפלו על הגנת העם והארץ. ביוזמה זו, השותפות האיתנה בין רחובות וקהילת מיניאפוליס מציינת את זכרם של בני העיר שנפלו, גיל שרעבי ועמית חסדאי ז"ל, בדרך ייחודית ומרגשת. נשמח שהתושבים והתושבות ברחובות יצטרפו למפגשים וישמעו את סיפורם האישי של חללים מהעיר ועל האנשים שהיו".

ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, אשר מוביל את השותפות עם קהילת מיניאפוליס: "זהו עוד שיתוף פעולה שנועד לחבר בין הקהילות, והפעם על רקע יום הזיכרון עם משפחות שכולות של בני רחובות. נתכנס יחד ונכיר באמצעות אימהותיהם ומשפחתם את סיפורם האישי של הנופלים בני העיר, שהקריבו את חייהם למען מדינת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר