מתחסנים במנה ראשונה במתחם החיסונים המהיר
מתחסנים במנה ראשונה במתחם החיסונים המהיר

היום: מתחם החיסונים המהיר לתושבי רחובות נפתח למנת החיסון השנייה

שלושה שבועות חלפו מהקמת מתחם החיסונים המיוחד שהקימה עיריית רחובות לתושבים במרכז העיר. היום (חמישי) התושבים מוזמנים להשלים את הליך החיסון בהיכל אוסי וזהר בין השעות 12:00-21:00

פורסם בתאריך: 25.3.21 08:51

-->

בתחילת החודש (3-4.3) הקימה עיריית רחובות מתחם חיסונים מהיר לתושבי העיר מבוטחי כל קופות החולים. למעלה מ-800 תושבים הגיעו למתחם כדי לקבל את מנת החיסון הראשונה וכעת, בחלוף שלושה שבועות, מקימה העירייה מתחם חיסונים נוסף עבורם לקבלת מנת החיסון השנייה.

תושבות והתושבים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה במתחם זה, מוזמנים להגיע ולהשלים את הליך החיסון היום (חמישי ה-25.3) בין השעות 12:00-21:00, בהיכל הספורט אוסי וזהר שברחוב סירני 52.

אין צורך בהרשמה מראש ויש להגיע למתחם עם תעודה מזהה.

ראש העיר רחמים מלול: "אני קורא לתושבים שקבלו במתחם את מנת החיסון הראשונה להגיע ולהשלים את הליך החיסון ולקבל את המנה השנייה. הנתונים מדברים בעד עצמם – יותר מתחסנים ופחות חולים. בואו להתחסן כדי לשמור על בריאותכם ובריאות הקרובים לכם. חג פסח שמח לכולם".

ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום: "אנו ממשיכים להנגיש את החיסונים לכלל תושבי העיר. המתחם הנוכחי מיועד לתושבים שקיבלו את מנת החיסון הראשונה לפני שלושה שבועות וכעת צריכים לקבל את מנת החיסון השנייה. חג פסח הוא חג החירות – בואו להתחסן ונחזור לשגרת החיים ולחירות מנגיף הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר