גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)
גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

המוצרים החדשים שיעשו לכם סדר בפסח

עזרי הניקוי, הבישול והאפייה שיסדרו לכם פסח נקי, והטעמים החדשים שתוכלו להתפנק עליהם

פורסם בתאריך: 15.3.21 12:25

-->

GALA HOME מבית שופרסל משיקה חגיגת פסח מעוצבת לבית, עם כלי אירוח והגשה, מוצרי טקסטיל ונוי, אביזרים משלימים ומגוון מתנות מעוצבות במחירים נגישים. הקולקציה מעוצבת מחומרים טבעיים ושיטת צביעה ייחודית בהשראת עולמות האופנה והלייף סטייל.
הקולקציה החדשה תתאים לכל פינה בבית – מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה. היא כוללת עיצובים מגוונים העשויים בדי יוטה, מקרמה, מוסלין, כותנה אורגנית, פמפסים ועוד. כל עולמות התוכן מתחברים, וכך לדוגמה הצבעוניות של מוצרי החשמל משתלבת באופן מושלם עם הטקסטיל וכן הלאה.

ניתן להשיג קולקציה מיוחדת של טקסטיל, כריות נוי, פופים לישיבה ועוד, כאשר טכניקה נוספת עם קריצה אל העבר היא האמייל, אותה אפשר למצוא במסעדות יווניות וים תיכוניות בדרך כלל.

מחירים לדוגמא: בלנדר שולחני 99 שקלים, מיקסר 15 ליטר 249 שקלים, קומקום חשמלי 99 שקלים, טוסטר אובן 15 ליטר 99 שקלים, פוף יוטה עם הדפס כוכב 129 שקלים, שרפרף יוטה 149 שקלים.

ניתן להשיג בלעדית ברשת שופרסל ובשופרסל אונליין.

שורה תחתונה: מוצרים מעולים ויפהפיים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

גאלה הום מבית שופרסל (צילום: סטודיו שופרסל)

 

אחת הפעולות המבאסות בבית היא שטיפת כלים. גם כשיש מדיח, פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו שוטפים את הכלים לפני שהם נכנסים למדיח, כדי לוודא שייצאו נקיים.

מותג נוזל הכלים פיירי משדרג באופן יוצא דופן את קפסולות הניקוי הקיימות, ומשיק את Fairy Platinum Plus, קפסולות ניקוי למדיח בגרסה עוצמתית לניקיון מושלם של שאריות הלכלוך הקשות ביותר מהכלים, המייתרות לחלוטין את שטיפת הכלים המוקדמת ומותירות את המדיח נקי ובניחוח לימוני רענן בסיום כל הדחה.

הקפסולות מכילות נוסחה מיוחדת המנקה את המדיח בכל הדחה, מסייעת במניעת הצטברות שומנים במערכת הניקוז, המסננים וזרועות הריסוס של המדיח, כך שהוא נותר נקי למשעי בסיום כל הדחה. הן מורכבות מצירוף של שכבת אבקה ונוזל, עם אנזימים וחומרי הלבנה לניקיון עוצמתי. כאשר הן באות במגע עם מים הן מתמוססת במהירות ומאפשרת ניקוי מושלם וזריז של שאריות השומן והלכלוך הקשות ביותר מהכלים, גם בטמפרטורות נמוכות ובתוכניות הדחה קצרות, ללא שטיפה מוקדמת. למעשה, שימוש תדיר בקפסולות מזרז את תהליך שטיפת הכלים וחוסך בצריכת המים הביתית וכתוצאה ישירה מכך גם מצמצם את חשבון המים וגם מיטיב עם הסביבה.

בנוסף לניקוי העוצמתי, בזכות טכנולוגיית Anti-Dullness הייחודית המצויה בקפסולה, היא מצליחה להפיח חיים חדשים בכלים בזמן השטיפה במדיח, לטשטש את העכירות שהצטברה במשך השנים ולשוות להם מראה מבריק במיוחד.

להשלמת פעולת הניקוי בצורה האפקטיבית ביותר, מכילות קפסולות הניקוי החדשות Fairy Platinum Plus גם מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים יחד הגנה מיטבית לכלי כסף וזכוכית.

מחיר: 49.90 שקלים (ל-50 קפסולות). ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: המוצר שיחסוך לכם הרבה טרחה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

קפסולות חדשות של פיירי (צילום: יח"צ חו"ל)

קפסולות חדשות של פיירי (צילום: יח"צ חו"ל)

 

פסח הגיע, ואיתו השאיפה לנקות את הבית ולסיים את כל המטלות עד ערב החג. מותג ניקול מציג סדרה נרחבת של מוצרים לחג, שיהפכו את ניקיון פסח למשימה אפשרית ואפילו נעימה.

מטליות לחות XL לניקוי משטחים גדולים: מטלית לחה לניקוי כללי הגדולה ב 50% ממטלית רגילה ומתאימה במיוחד לניקוי משטחים גדולים. מושלמת עבור ניקיונות החג משום שהיא מנקה משטחים גדולים כמו ארונות, מדפים, תריסים וכו'. מגיעה בניחוח לימון מרענן.

שקיות אשפה ענקיות ועבות: השקיות העבות שהגיעו עד כה רק בצבע כתום, עכשיו גם בצבע שחור.

ספוגית הקסם נירוסטה: מסירה לכלוך קשה ושומן שרוף מכלי נירוסטה בקלות וביעילות.

מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות לרצפה: מטלית גדולה ועבה לניקוי רצפה עם חור להכנסת המגב. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר בעל כושר ספיגה גבוה עם תוסף אנטיבקטריאלי לניקוי וחיטוי המשמיד 99.9% מהחיידקים שבמטלית ומפחית ריחות רעים.

כריות יפניות אנטיבקטריאליות: כריות יפניות לשטיפת כלים עם תוסף אנטיבקטריאלי שמשמיד 99.9% מהחיידקים שמצטברים במוצר, מונע את הפצתם ומפחית ריחות רעים.

רדיד אלומיניום עבה וחזק במיוחד 20 מיקרון: מתאים לאפייה ולצלייה. הרדיד מושלם לכיסוי הכיריים בפסח ומתאים לשאר ההכנות לקראת החג כיוון שהוא עמיד וחזק יותר.

תבניות אפייה חזקות: מלבד חג הניקיון, פסח הוא גם חג בו הבישולים הופכים לפעילות המרכזית בבית. לניקול תבניות אפייה חזקות, איכותיות ועבות לשימוש ונשיאה בטוחה של מאכלים כבדים, המקלות גם על שטיפת הכלים ועוזרות לשמור על כשרות לפסח. התבניות מגיעות בארבעה גדלים: ענקית, גדולה, אינגליש קייק ועגולה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

שורה תחתונה: פשוט עושה חשק לבשל ולנקות.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מטליות לחות לניקוי משטחים גדולים (צילום: יח"צ ניקול)

מטליות לחות לניקוי משטחים גדולים (צילום: יח"צ ניקול)

 

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה לקראת האביב את סדרת Olive & Babassu המבוססת על שמנים בוטניים עשירים ביניהם שמן זית, שמן באבסו ושמן אבוקדו לצד פורמולות מועשרות בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים להזנת העור בלחות. ניחוח הסדרה מורכב משושן העמק ועץ האלמוג, לתת לחושים להתמכר וליהנות ממתנות הטבע.

סדרת Olive & Babassu כוללת: ג'ל רחצה בוטני (79.90 שקלים ל-300 מ"ל); תחליב גוף בוטני

(79.90 שקלים ל-200 גרם); סרום גוף בוטני (79.90 שקלים ל-150 גרם); קרם גוף בוטני עשיר (119.90 שקלים ל-250 מ"ל); באלם גוף בוטני (59.90 שקלים ל-50 מ"ל); פילינג גוף בוטני (109.90 שקלים ל-250 מ"ל); שמן גוף בוטני (79.90 שקלים ל-100 מ"ל); מי גוף בוטניים (79.90 שקלים ל-100 מ"ל); קרם ידיים בוטני (49.90 שקלים ל-100 מ"ל).

בקולקציית האווירה לבית והאקססוריז: נר אווירה ב-129.90 שקלים, דיפיוזר בעיצוב טבעי ב-119.90 שקלים, תיק רחצה ב-69.90 שקלים. לקראת פסח יושקו מגוון מארזי מתנה החל מ-49.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשת חנויות ללין ובאתר.

שורה תחתונה: מפנק.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

ללין Olive & Babassu (צילום: תמוז רחמן)

ללין Olive & Babassu (צילום: תמוז רחמן)

 

גלידות נסטלה פותחת את עונת הגלידות של שנת 2021 עם חדשנות המתמקדת במגוון מוצרים לצריכה אישית. הסגמנט שיוביל את המגמה יהיה סגמנט ה"פינוק", עם מגוון מוצרים מעניינים שיתמכו במהלך.

בעונה הקרובה מחזקת גלידות נסטלה את מותג Crunch, עם שלגון Double Dark חדש בציפוי שוקולד מריר מעולה וליבת נוגט ושוקולד מריר, כולל גרסה כשרה לפסח. בקיץ יושק שלגון Crunch בציפוי שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל), עם ליבת נוגט וחמאת בוטנים. מוצרי פינוק נוספים יכללו שלגון של מותג השוקולד ודגני הבוקר , LION, עם גלידה בטעם קרמל בציפוי שוקולד חלב עם שבבי ופל וביסקוויט, ושלגון Milka בטעם שוקו וניל בציפוי שוקולד, עם ריפל שוקולד מפנק.

בעולם הטילונים יושקו בהמשך השנה שלוש מאגדות חדשות מסדרת EXTREME בטעמים המוכרים והמובילים: ריבת חלב, בראוניז ווניל פליק. עוד בעולם הטילונים, סדרת מוצרי OREO תקבל חיזוק משמעותי בדמות טילון עם צורה ייחודית בטעמים המוכרים והאהובים של המותג.

בתחום ה- Wellness מרחיבה גלידות נסטלה בעונה הקרובה את סדרת המוצרים של המותג הפופולארי La Frutta, ומשיקה שתי מאגדות חדשות של שלגוני La Frutta בציפוי שכבה דקה של שוקולד בטעם תות ובטעם בננה, תמר ופקאן, עם 50% פרי ועד 125 קלוריות לשלגון. לצד המאגדות יושק טעם חדש ומרענן של La Frutta הדרים אדומים, עם 50% פרי ו-53 קלוריות בלבד. כל מוצרי La Frutta טבעוניים ונושאים את הסימון "Vegan Friendly".

עוד בעונה הקרובה בעולם המשפחה והילדים, יושק השלגון הנוסטלגי וניל מצופה תות בתוספת סוכריות בקצה, שיגיע גם במאגדת המכילה 8 יחידות, וכן שלגון Super roller, גרסה משודרגת של שלגון רולר המוכר והאהוב, המכיל 100% שוקולד חלב מעולה.

ניתן להשיג בקשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים ומצנן!

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

מאגדת לה פרוטה מצופה תות של נסטלה (צילום: סטודיו אסם)

מאגדת לה פרוטה מצופה תות של נסטלה (צילום: סטודיו אסם)

 

חברת זוגלובק משיקה פסטרמות חדשות למעדנייה הבשרית, בטעמים ישראליים במיוחד: פסטרמה שווארמה ופסטרמה פרגיות.

פסטרמה שווארמה: פסטרמה הודו בתיבול שוארמה, מנתח שלם ואיכותי של חזה הודו עם ערכי שומן נמוכים ומקור עשיר לחלבון.

פסטרמה פרגיות: מותאמת בגודלה ובצורתה בדיוק ללחמנייה. שילוב של טעם נפלא ופרוסות מאורכות המותאמת לסנדוויץ' בלחמנייה או בבאגט. הפסטרמה עשירה בחלבון עם 3% שומן.

שורה תחתונה: הדבר האמיתי. טעים ונוח.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

הפסטרמות החדשות של זוגלובק (צילום: סטודיו זוגלובק)

הפסטרמות החדשות של זוגלובק (צילום: סטודיו זוגלובק)

 

אסם-נסטלה ממשיכה להפחית סוכר בקטשופ ומשיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים. ההפחתה הנוכחית מתבצעת לאחר שלפני כשלוש וחצי שנים השיקה החברה קטשופ עם 50% פחות סוכר.

כמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת 12 גרם ל-100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן. זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

נפח המוצר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.

מאסם-נסטלה נמסר: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ-11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו".

שורה תחתונה: לא כל כך הרגשנו בהבדל – וזה דבר טוב.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

קטשופ מופחת סוכר (צילום: סטודיו אסם)

קטשופ מופחת סוכר (צילום: סטודיו אסם)

 

מיה תעשיות מזון מרחיבה את קטגוריית "מוצרי האפייה" ומציעה לקראת פסח סילאן טבעי 100% תמרים בבקבוק לחיץ להנגשת השימוש.

הסילאן עשוי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים (מסומן בתו הירוק של משרד הבריאות). ייצור הסילאן הטבעי מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מרבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאן.

מתאים למגוון שימושים בבישול ואפייה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות.

מחיר: 16.90-17.90 שקלים ל-470 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק (למעט שופרסל).

שורה תחתונה: הבקבוק הלחיץ הופך את השימוש בו לנוח, קל ופשוט.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

סילאן טבעי בקבוק ללחיץ (צילום: אבי כהן)

סילאן טבעי בקבוק ללחיץ (צילום: אבי כהן)

 

מיה תעשיות מזון משיקה ערמונים קלופים וקלויים באריזת וואקום, למגוון שימושים במטבח.

הערמונים הם אגוזים חורפיים המבשילים בסוף הסתיו. הם שונים מאוד מאגוזים, דלים בקלוריות (כ-245 ל-100 גרם ערמונים קלויים), דלים בחלבון, עשירים בפחמימות ולא מכילים כולסטרול. לערמונים יש עוד כמה יתרונות מפתיעים: הם עשירים בוויטמין סי, בקבוצת ויטמיני בי ומכילים חומצה פולית. על פי הרפואה הסינית לערמונים יש השפעה מחממת על הגוף.

נפלאים כמרכיב בתבשילי קדרה (עוף ובקר) או מרק, ומחית ערמונים וערמונים מסוכרים משמשים לקינוחים, לקרמים ולעוגות, על מנת גלידה, או לקישוט עוגות.

מחיר: 4.90-5.90 שקלים ל-100 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק (למעט שופרסל).

שורה תחתונה: נוח, טעים ומומלץ.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערמונים של מיה תעשיות מזון (צילום: אבי כהן)

ערמונים של מיה תעשיות מזון (צילום: אבי כהן)

 

מיה תעשיות מזון מציגה סדרת חמאת בוטנים למגוון שימושים וקהלי יעד, כשלמוצר האהוב – חמאת בוטנים – מצטרפים 2 מוצרים חדשים: חמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר, וחמאת בוטנים קרנץ' עם שברי בוטנים.

מתאים להכנת קינוחים – מעוגיות חמאת בוטנים ושוקולד, דרך פאי חמאת בוטנים ועד לכריך חמאת הבוטנים והריבה שכל ילד אמריקאי מכיר. במטבח האסייתי חמאת בוטנים טבעית משחקת תפקיד מרכזי ברטבים רבים ונותנת לכל תבשיל טעם מוכר וייחודי.

בצד הבריאותי בוטנים ידועים כמכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחלבון. הם עשירים במיוחד בוויטמיני B, ויטמין E וסיבים תזונתיים ולכן יעילים להגברת אנרגיה ומרץ, הגברת מצב רוח, איזון רמות סוכר, איזון כולסטרול ועוד. חמאת הבוטנים מכילה שומן בלתי רווי התורם למניעת מחלות לב ובעיות במערכת הדם, הוא מוריד את הסיכוי לחלות בסוכרת והוא עשיר בסיבים תזונתיים. 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית מכילות 7 גרם חלבון – כמו ביצה אחת.

חמאת בוטנים טבעית מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי. מחיר: 11.90-14.90 ל-510 גרם. מסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

מחיר חמאת בוטנים קראנץ: 11.90-14.90 ל-510 גרם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק (למעט שופרסל).

שורה תחתונה: אהבה מטעימה ראשונה.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

חמאת בוטנים קראנץ עם שברי בוטנים (צילום: אבי לוי)

חמאת בוטנים קראנץ עם שברי בוטנים (צילום: אבי לוי)

 

בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה חגיגית באריזה ייחודית.

החלבה החדשה היא חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים עשיר המכיל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. חגיגת חלבה מושק לקראת חג הפסח ונמכר באריזה עגולה עם סימני חיתוך – מושלם לאירוח או כמתנה למי שאוהבים במיוחד.

החלבה השאמית מגיעה מהמטבח הסורי העילי והיא במרקם נימוח ואיכותי ונחשבת בעיני רבים לאיכותית שבחלבות.

מחיר: 28 שקלים ל-500 גרם.

שורה תחתונה: חלבה מושלמת לאירוח, והיא גם ללא גלוטן וטבעונית.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

חגיגת חלבה בארכה כשל"פ (צילום: יח"צ בארכה)

חגיגת חלבה בארכה כשל"פ (צילום: יח"צ בארכה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר