בית הספר שז"ר ברחובות
בית הספר שז"ר ברחובות

סופית: ברחובות לא ייפתחו השבוע הלימודים

צבע העיר רחובות הוא כתום וציון העיר - 6.96, גבוה יותר מהציון שמאפשר לימודים. זהר בלום: "אנו עוסקים בהיערכות ליום שבו ניתן יהיה לפתוח"

פורסם בתאריך: 10.2.21 11:43

-->

היום נקבע סופית כי מחר (חמישי) לא ייפתחו ברחובות גני הילדים ובתי הספר. זאת בהתאם להחלטת הממשלה בדבר חידוש פעילות מוסדות החינוך בישראל. בישיבת הממשלה אמש נקבע כי הלימודים יתקיימו רק ביישובים המסווגים כירוקים או צהובים, או ביישובים מסיווג "כתום" בציון 6.5 לכל היותר, שבהם שיעור המחוסנים מגיל 50 ומעלה עומד על 70 אחוז ויותר.

בהתאם לנתונים שנמסרו הבוקר עי משרד הבריאות, ברחובות שיעור המחוסנים מגיל 50 ומעלה הוא אמנם 77 אחוז, אך ציון העיר עומד על 6.96. בהתאם להחלטת הממשלה, רק בערים עם 200 אלף תושבים ויותר ניתן גם לפתוח את הלימודים על פי מפתח השכונות, וברחובות מספר התושבים העדכני עומד על 156 אלף איש.

בהתאם להחלטת הממשלה, בגנים ובכיתות א'- י"ב יתקיימו מפגשים חברתיים-ייעוציים של 9 תלמידים במרחבים הפתוחים בבית הספר ובגן.

ראש העיר רחמים מלול: ״הציון שלנו ברמזור הוא 6.9. הבה נעשה עוד מאמץ קטן לרדת ל-6.5 ונוכל לפתוח את המערכת, כיוון שאחוז המתחסנים בעיר גבוה מהנדרש. שוב מתגלה כי רק בערבות הדדית נוכל לנצח את הקורונה. בואו נשפר את ציון העיר יחד. על כולנו לגלות אחריות אישית כדי שנוכל, יחד, לשפר את ציון העיר ולהביא לפתיחת מערכת החינוך העירונית. הקפידו על הנחיות הזהירות במשנה תוקף ולכו להתחסן. רק כך נוכל לחזור לשגרה של ההורים והילדים בעיר. בינתיים אנו נערכים ליום שבו תיפתח מערכת החינוך בעיר״.

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״על אף שהתחלנו בהיערכות לפתיחת הלימודים בעיר, לצערנו ציון העיר ושיעור המתחסנים אינם מאפשרים זאת. כעת אנו עוסקים בהיערכות ליום שבו ניתן יהיה לפתוח את הלימודים, כך שנהיה מוכנים מיידית לפתיחת מערכת הלימודים העיר״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר