אופיר לוי (צילום: מתוך פייסבוק)
אופיר לוי (צילום: מתוך פייסבוק)

הדייר החדש בבית האח הגדול: אופיר לוי, דובר קפלן לשעבר

דובר המרכז הרפואי קפלן לשעבר, אופיר לוי, נכנס הערב (ראשון) לבית האח הגדול. לוי: "מקווה להביא את עצמי נטו ללא מסכות וללא פילטרים"

פורסם בתאריך: 31.1.21 23:04

-->

דובר המרכז הרפואי קפלן לשעבר, אופיר לוי, נכנס הערב (ראשון) לבית האח הגדול. בפוסט שפרסם ברשת החברתית ציין לוי: "חברים שלי, הגיע הרגע שלי לעבור מסע אישי ומרגש עבורי – אני הולך להיות דייר חדש בבית הכי מדובר במדינת ישראל – בית האח הגדול. מתנצל שלא סיפרתי לאף אחד. למרות שבחיי אני אדם פתוח ומשתף, בטוח שתבינו ושתקבלו שאלו הנחיות חד משמעיות של ההפקה.

"כשסיימתי את השירות הצבאי לפני 29 שנים לא היה לי סיכוי לעשות טיול של אחרי צבא. אמא שלי נפטרה, המצב הכלכלי שלי היה רעוע, רציתי רק לעבוד וללמוד כדי לצאת מהמקום הזה. וזה מה שעשיתי. ועכשיו אני יוצא עם חיוך למסע האח קצת אחרי הצבא, אבל עם אותה תשוקה ועם אנרגיות טובות כדי להשלים פערים.

"אני מקווה להביא את עצמי נטו ללא מסכות וללא פילטרים ושהדיירים ה׳ותיקים׳ יארחו יפה את הדיירים החדשים. אני מבטיח שדייר או דיירת שיושיטו לי יד יקבלו על מגש הכסף את הלב האוהב שלי -ובענק.

"ואתם, חבריי לחיים ולפייסבוק, אני ממשיך לשתף אתכם בחיי כמו עד עכשיו, רק לא בסטורי אלא דרך מסך הטלוויזיה. והלוואי ותתחברו אלי, ועל הדרך תעזרו לי בהצבעות בשלב ההדחות שיגיע במוקדם או במאוחר (עדיף במאוחר).

"אוהב אתכם על מלא, ניפגש ביציאה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר