מחזקים את העסקים ברחובות: מרתון סדנאות מקוון ללא עלות

סדנאות ללא עלות במטרה להקנות לבעלי העסקים בעיר מגוון כלים שיווקיים ואסטרטגיים

פורסם בתאריך: 31.12.20 13:40

-->

עיריית רחובות פועלת לסיוע לבעלי העסקים בעיר; החל מהקלות ועד לביצוע כנסים, הרצאות וסדנאות שיעניקו להם כלים להתמודד טוב יותר עם המצב הנוכחי.

כעת יוזמת המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות, בשיתוף מנהלת עסקים ויזמות וחברת הייעוץ העסקי מגדלור לעסקים מרתון נוסף של סדנאות: סדנת שיווק ואסטרטגיה אונליין לבעלי עסקים בעיר, ללא עלות – בהרשמה מראש. בסדנה יקבלו בעלי העסקים כלים אסטרגיים ביניהם איתור לקוחות פוטנציאליים, המרת לידים ללקוחות משלמים, פיתוח והרחבת העסק, יצירת מהליכי שיווק ללקוחות ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הסדנה בת שלושה מפגשים בני כשעה והיא תיערך אונליין בימי שני בשעה 10:00, במעמד סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ'.
הסדנה ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש.
המפגש הראשון, 11 בינואר, יעסוק בפיתוח המכונה העסקית,  במפגש השני, 18 בינואר, ניתן ללמוד על תהליך הכנת תכנית עבודה על גבי עמוד אחד לשנת 2021 והמפגש השלישי, 25 בינואר, מיועד לשיווק לעסקים קטנים. המפגשים יועברו על ידי מוטי אזולאי, מנכ"ל ומייסד חברת מגדלור לעסקים ותושב רחובות.

 

 

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות מחויבת לעסקים המקומיים שבתחום העיר ועושה כל שביכולתה על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת של התמודדות עם משבר הקורונה. בחודשים האחרונים פעלנו באמצעות אירועים, הקלות וכנסים והרצאות למענם, ונמשיך לעשות כן. אני מזמין את בעלי העסקים להשתתף במרתון הסדנאות על מנת לחזק את העסק".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים: "אנו קשובים למצוקת בעלי העסקים בעיר ופועלים כל העת על מנת לאתר כלים מתאימים למען בעלי העסקים בעיר. מרתון הסדנאות של מגדלור הוא עוד הזדמנות להקנות לכם כלים להגיע ללקוחות נוספים ולפתח את העסק".

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים: "בחודשים האחרונים המחלקה לרישוי וקידום עסקים בעיריית רחובות עושה מאמצים רבים כדי לתמוך בעסקים בעיר באמצעות סדנאות מקצועיות שיעניקו כלים פרקטיים וחשובים להתמודדות עם המשבר הנוכחי. בימים אלה אנו עובדים על תוכניות מגוונות לשנה הקרובה ועל ערוצי מידע נוספים למען העסקים בעיר".

עו"ד עדי מוטולה, סמנכ"ל הל"ר וראש מנהלת עסקים ויזמות: "אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת כלים אופרטיביים, יישומיים, ממוקדים ומדויקים לעסקים כדי לאפשר להם לצמוח בתקופה המאתגרת".

מוטי אזולאי, מנכ"ל ומייסד חברת מגדלור לעסקים ותושב רחובות: "אני מברך על היוזמה של עיריית רחובות ושמח לתרום מהידע והניסיון שצברנו. אחד האתגרים העיקריים של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בפרט הוא היעדר ידע וביחד עם עיריית רחובות גיבשנו עבורם תכנים וידע פרקטי שיוכלו לעזור להם"

לפרטים ניתן לפנות למחלקה לרישוי וקידום עסקים בטל' 08-9392396/8/9 או במייל

להרשמה לסדנה לחצו כאן 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר