בסך הכל טוב

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה קובעת: גם השנה רחובות ממוקמת בצמרת איכות החיים בערים הגדולות בישראל. רחמים מלול: ״אני שמח וגאה על כך שרחובות ניצבת במקום של כבוד במדדי איכות החיים בהשוואה לשאר הערים הגדולות בישראל"

פורסם בתאריך: 29.12.20 14:45

-->

בכל שנה מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את מדדי איכות החיים בערים הגדולות ע"פ מדדים קבועים הבוחנים את שביעות רצונם ואיכות חייהם של התושבים. ב-27 מתוך 44 מדדים בהם נבחנה העיר רחובות, נמצא כי מצב העיר הוא טוב יותר מהממוצע הארצי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אחד המדדים בהם בלטה רחובות לעומת שאר הערים בגדולות בארץ הוא אחוז המועסקים שחשים שתפקידם מאפשר קידום גבוה מהממוצע הארצי, נתון המעיד על אוכלוסייה עם שיעור תעסוקה גבוה ואיכותי בעולם העבודה. נושאים נוספים בהם רחובות מוצבת מעל הממוצע הארצי הם העסקת נשים במגזר הציבורי והשכלה תיכונית ועל-תיכונית בקרב תושבי ותושבות העיר. יש לציין כי זוהי השנה השלישית ברציפות שרחובות נמצאת בצמרת הערים המובילות באיכות החיים בישראל, בהתבסס על סקר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה . 

ראש העיר, רחמים מלול: ״אני שמח וגאה על כך שרחובות ניצבת בצמרת הערים הטובות בישראל. תחושות התושבים שהשתתפו בסקר ודירוג המדד מביאים לידי ביטוי את ההשקעה הרבה שלנו בשירות איכותי לתושבים במגוון תחומים, ושביעות רצונם מהחיים בעיר. נמשיך לפתח ולטפח את העיר בכל תחום, לחדש ולהשקיע באיכות החיים כאן לטובת כולנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר