צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

מבצע החיסונים ברחובות נמשך | כל הפרטים:

החל מהבוקר, גם מבוטחי 'מכבי' יוכלו להגיע להתחסן במתחם החיסונים העירוני במתנ"ס 'חוויות'. מבוטחי מאוחדת יחוסנו במרכז החיסונים במרפאת 'מאוחדת' ברחוב בנימין 4

פורסם בתאריך: 28.12.20 12:46

-->

כחלק ממבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה, נפתח בשבוע שעבר מתחם החיסונים העירוני לתושבי רחובות כך שיוכלו להתחסן קרוב לביתם. המתחם הוקם במתנ"ס חוויות בקרית משה, ברחוב קלמן גבריאלוב 20. עד כה, חוסנו במקום מבוטחי קופת החולים 'כללית' בלבד והחל מהבוקר (שני) גם מבוטחי 'מכבי' יכולים להגיע להתחסן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


המתחסן הראשון שהגיע הבוקר היה מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג, שאמר: ״אני מודה לקופת חולים 'מכבי' על שיתוף הפעולה למען בריאותם של תושבי רחובות. התחסנתי ראשון הבוקר כדי לתת דוגמא אישית, ואני קורא לכל תושבי רחובות בכלל, ולעובדי ועובדות עיריית רחובות בפרט, להגיע ולהתחסן״.

ראש העיר, רחמים מלול ברך על המשך מבצע החיסונים ואמר: ״תושבים יקרים, אני קורא לכם להגיע ולהתחסן במתחם העירוני שהקמנו עבורכם או בקופת החולים שלכם. עד שנמגר את הקורונה אני מזכיר לכולנו להמשיך ולהקפיד על הנחיות הזהירות ועל הנחיות הבידוד, על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה ולהוריד את שיעור התחלואה״.

מבוטחי 'מאוחדת' בעיר יחוסנו במרכז חיסוני הקורונה שהוקם במרפאת 'מאוחדת' ברחוב בנימין 4. זמינות התורים גבוהה באמצעות האפליקציה, באתר או במוקד 3383*.

החיסונים במתחם חוויות למבוטחי 'כללית' ו'מכבי' בלבד וכל בירור  או זימון תור מתבצע ישירות מול קופות החולים.

לזימון תור במוקד מכבי 3555*

לזימון תור במוקד קופח כללית 2700*

לזימון תור במוקד קופ״ח לאומית 507*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר