החל מיום רביעי: ייפתח מתחם חיסונים עירוני נגד הקורונה

עיריית רחובות נערכת להקמת מתחם מרכזי לביצוע חיסונים לתושבי רחובות במתנ״ס חוויות בקרית משה. קופת חולים כללית תתחיל לחסן במקום כבר ביום רביעי השבוע

פורסם בתאריך: 21.12.20 17:40

-->

בעקבות הנחייתו של ראש העיר, רחמים מלול, כי ביצוע החיסונים בעיר רחובות יעמוד בראש סדר העדיפויות, פעלה מחלקת הביטחון באגף החירום בעירייה להקצאת מתחם עירוני לקופות החולים לביצוע החיסונים. המתחם יהיה במתנ"ס חוויות בקרית משה ברחוב גבריאלוב 20.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על מנת להנגיש לתושבי העיר את החיסונים ולהקל עליהם ככל שניתן בביצוע החיסון, מייחדת עיריית רחובות מתחם לחיסונים. זאת בדומה להכשרת מתחם לביצוע בדיקות קורונה לתושבים.

במתחם המיועד, שהוחלט כי יהיה במתנ"ס חוויות בקרית משה, יינתנו חיסונים של קופות החולים 'כללית' ו'מכבי' בין השעות 8:00-20:00, בהתאם לתורים שייקבעו מראש על ידי התושבים המבוטחים מול מוקדי השירות של קופות החולים.

קופת חולים 'מאוחדת' מתחילה בחיסונים היום (שני) החל מהשעה 16:00, במרכז חיסוני הקורונה שהוקם במרפאת 'מאוחדת' ברחוב בנימין 4. לדברי אנשי הקופה יש זמינות תורים גבוהה באפליקציה, באתר או במוקד 3383*.

במסגרת פעילות אגף הביטחון והחירום לאיתור מתחם לביצוע חיסונים, כפי שדווח על ידי העירייה בשבוע שעבר, נבדקו מספר אופציות. אתמול סיירו נציגי הקופות עם מחלקת הביטחון בעירייה במתחם המתנ"ס בקרית משה ואישור כי המקום מתאים לצרכים שלהם. כבר היום החלו ההכנות בהיערכות לקראת פתיחת המתחם.

קופת החולים 'כללית' צפויה להתחיל ולחסן בו החל מיום רביעי השבוע, ה-23 בדצמבר. קופת חולים 'מכבי' תתחיל לחסן מספר ימים לאחר מכן, ובעיריית רחובות פועלים מול קופת חולים 'מכבי' להקדים את המועד ככל שניתן.

ראש העיר, רחמים מלול: "החיסון הוא הצעד הראשון בדרך להחזיר את השגרה ולשמירה על רחובות ירוקה לאורך זמן. על מנת להנגיש את החיסונים ככל שניתן לתושבים, בחרנו מתחם מרווח לביצוע החיסונים באופן מרוכז. אתמול החלטתי לשמש דוגמא אישית ולכן התחסנתי ראשון במרכז רפואי קפלן".

"אני קורא לתושבים: לכו להתחסן. החיסון בטוח, וחשוב מאוד לבצעו, על מנת שנוכל למגר את הקורונה ב‏ברחובות ובמדינת ישראל בכלל", הוסיף מלול.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר