מחשב צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

סוגרים שנה עם עבודה חדשה: יריד תעסוקה מקוון לתושבי רחובות

היריד יתקיים בסוף החודש וללא עלות

פורסם בתאריך: 15.12.20 09:50

-->

תושבי רחובות מוזמנים להשתתף ביריד תעסוקה מקוון שיתקיים בסוף החודש בין התאריכים 27-30 בדצמבר. ביריד ישתתפו למעלה מ-50 מעסיקים בחברות המובילות בארץ. למחפשי העבודה יוצעו משרות מגוונות מענפים שונים, ומידע על הרשמה להכשרות מקצועיות שונות במימון המדינה לצד מידע על מיצוי זכויות ואפשרויות בתקופת הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


את היריד מוביל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים יחד עם מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה ברחובות. השנה, בעקבות מגבלות הקורונה, יתקיים היריד באופן מקוון באמצעות הזום.

ההשתתפות ביריד הינה ללא תשלום ובהרשמה מראש. כל אחד מהנרשמים יוכל לבחור את המטרה שהם רוצים להשיג ביריד באמצעות טופס ההרשמה כגון הגשת מועמדות למשרות שונות, מפגש עם מעסיקים רלוונטיים, בדיקת קורות חיים על ידי אנשי מקצוע, השתתפות בסימולציות המדמות ראיונות עבודה ועוד.

הנרשמים אשר מעוניינים לקבל ליווי אישי או קבוצתי בחיפוש עבודה מהצוות המקצועי של מרכז הזדמנות ברחובות יוכלו לסמן זאת בטופס ועובדי המרכז יצרו עימם קשר.

רחמים מלול ראש העיר: "עיריית רחובות מפעילה במשך כל ימות השנה את מרכז התעסוקה העירוני, אשר לו משמעות קריטית דווקא בימים אלה . אני קורא לתושבי ותושבות העיר המחפשים עבודה להצטרף ליריד, לפגוש מעסיקים פוטנציאליים ולהשתלב חזרה בשוק העבודה. הצוותים המקצועיים של מרכז הזדמנות ישמחו להעניק לכם ליווי אישי עד למציאת עבודה חדשה", אמר ראש העיר, רחמים מלול.

חבר המועצה עו"ד שמואל בר-דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "עיריית רחובות ממשיכה בעשייה למען תושבי העיר, ומקדמת בשיתוף פעולה מיוחד עם משרד העבודה והשירותים החברתיים את היריד המקוון הארצי – סוגרים את השנה עם עבודה חדשה. היריד מהווה הזדמנות מצוינת להשתלבות בעבודה ואני קורא לכל התושבות והתושבים הזקוקים לכך להירשם ליריד".

עו"ס יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות ברחובות: "מיטב אנשי המקצוע של המרכז ומומחים מובילים בתחום מחכים לסייע לכל תושבי העיר, המעוניינים לנצל את התקופה הקרובה כדי לשוב למעגל העבודה. צוות המרכז ישמח לסייע למחפשי העבודה מהעיר להשתלב בשוק העבודה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר