יחזקאל בגדדי

האם בגדדי יהיה הזוכה הגדול ב"האח הגדול"? החברים מרחובות לא בטוחים

קל להמר שיחזקאל בגדדי מרחובות, שמשתלח בכל הזדמנות בממשלה ובעומד בראשה, יהיה אחת הדמויות הבולטות בתוכנית הריאליטי

פורסם בתאריך: 6.12.20 16:50

-->

החל מאתמול (מוצאי שבת) יחזקאל בגדדי, בן 65, מסתמן כאחת הדמויות הבולטות בבית "האח הגדול" – תוכנית הריאליטי ברשת 13 שיצאה לעונה חדשה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בגדדי שנולד בשם חזי צור ושינה את שמו ליחזקאל בגדדי, בהוקרה להוריו שעלו מבגדד שבעיראק, מאוד פעיל ברשתות החברתיות ומשתלח בראש הממשלה ובממשלה בכל הזדמנות. "לכל המפגינים, אל תתרגשו מהממסד הימני וממשטרת אוחנה, תמשיכו להפגין בכל הכח, בעוד כמה ימים אתן לכם רוח גבית, אכניס מראה מול פרצופם של הביביסטים חסרי המוסר", כך כתב לפני מספר ימים בטוויטר, ורמז על כוונתו להיכנס לבית האח הגדול.

בגדדי, נולד וגדל בשכונת התקווה, עם השנים הוא עבר להתגורר ברחובות עם אשתו ושני ילדיו, עבד בבנק לחקלאות וכיום הוא פנסיונר. "יחזקאל נכנס לבית כדי לשפוך את כל מה שיש לו להגיד על ראש הממשלה, הוא יעשה שם המון בלגן", אומר ל"ערים" אחר מחבריו, "הוא בהחלט נטע זר. גם בינינו, החברים שלו. יש לו המון ביקורת, לפעמים מוצדקת, לפעמים פחות, אבל הוא איש חכם והוא יודע לומר את מה שיש לו להגיד".

"יחזקאל הוא דמות, הוא יכניס הרבה פלפל לבית", אומר עליו אחד מבני משפחתו, "הוא מאוד מקובע בדעות שלו, הוא ממש משקיע בפוסטים שלו ובנוכחות שלו ברשתות החברתיות ולאורך השנים הוא פירק המון חבריות בגלל דעות פוליטיות מנוגדות. הוא יוצר המון אש סביבו והאמת שכל השנים לא הבנו איך לא ליהקו אותו לתוכניות כאלה, עכשיו כנראה הגיע הזמן שלו לזרוח".

יש לו סיכוי לנצח?

"לדעתי לא, הוא מעורר הרבה עניין ואנטגוניזם, לא כולם שמחים לשמוע את האמת שלו והוא ייצור לו לא מעט אוייבים בבית ובחוץ, אבל כל זמן שהוא שם, הוא לא ישתוק, זה בטוח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר