הצצה לתוך הלב בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)
הצצה לתוך הלב בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

מעל חצי מיליון צפיות לתוך הלב האנושי בשידור חי

מאות אלפי גולשים נחשפו אתמול בהצצה נדירה לצינתורים ולניתוח לב פתוח בקפלן

פורסם בתאריך: 12.9.17 16:00

-->

מאות אלפי גולשים נחשפו אתמול בעמוד הפייסבוק של הכללית בהצצה נדירה אל תוך הלב האנושי בצינתורים ובניתוח לב פתוח במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן. כל זאת, ביום שידורים מיוחד בפלטפורמת פייסבוק – ללא עריכות, ללא פילטרים וללא צנזורה – שהתקיים לאורך כל היום.

במהלך היום נערכו שמונה שידורים חיים מהמערך הקרדילוגי, ובתוכם: השתלת מסתם אבי עורקים בצנתור, השתלת אטם לאזנית העלייה השמאלית בצנתור, היפוך חשמלי לטיפול בפרפור פרוזדורי הלב, דיקור להוצאת נוזלים מקרומי הריאה בחולה עם אי ספיקת לב, אקו לב עובר באישה בהיריון, השתלת דפיברילטור תת עורי, וגולת הכותרת: ניתוח לב פתוח שכולל החלפת אבי העורקים ומעקפים, וצנתור לב כללי תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית בישראל של הדמיה במצלמת תלת מימד שמוחדרת לכל אורכו של העורק. כל זאת, במטרה להעביר בזמן אמת את החדשנות ואת היכולות הרפואיות של הצוות הרפואי במערך הקרדיולוגי המתקדם בבית החולים.

פרופ' קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בקפלן, אמר כי השידור בפייסבוק של פרוצדורות מורכבות שמצילות חיים יכול לעניין את מרבית האוכלוסייה: "מערכת הלב וכלי הדם נוגעים כמעט בכל אחד מאיתנו, גם אם איננו מודעים לכך. מערכת הלב עובדת 24 שעות ביממה במשך כל כך הרבה שנים והיא עלולה לעשות בעיות במהלך הזמן שצריך להתגבר עליהן. לשם כל אנחנו, צוות הקרדיולוגים הנרחב והאיכותי של קפלן, נמצאים כאן עם ידע רפואי מתקדם, מקצועיות וטכנולוגיות רפואיים מהמובילים בארץ ובעולם".

פרופ' ג'ורג' אמר כי הצוות הקפיד לתת הסברים מפורטים על הצינתורים בצורה פשוטה כך שכל גולש יוכל להבין, דבר שסייע לכמות האדירה של צפיות לאורך כל היום.

ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן, סיכם את יום השידורים המיוחד: "זה היה יום נפלא שבו ראינו את המערך הקרדיולוגי של קפלן שהוא אחד ממוקדי המצויינות של מערכי הלב בארץ. ראיתם היום יחידות שונות שפועלות בשיתוף פעולה מלא כדי לטפל באיבר החשוב ביותר בגוף האדם – הלב. אנחנו מתחילים בשנה הבאה בבניית מרכז לב חדשני הגדול במזרח התיכון כדי להעניק לאוכלוסייה של למעלה ממיליון איש בסביבת בית החולים את המקסימום שאפשר לתת כדי להציל חיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר