ואז הבן שלי, בן ה-15, כתב לי בוואטסאפ: "אימא, אני הומו"

הילה גלזר-מנחם כותבת על הגילוי המסעיר שנשלח ב-20 הודעות וואטסאפ

פורסם בתאריך: 23.10.20 10:51

-->

הבן שלי יצא מהארון. כן, זה בא לי בהפתעה. לא, לא ידעתי. כן, הייתי בשוק ונפלה לי הלסת ולא, הוא לא הרגיש, כן, אני אעמוד לצידו בכל שיידרש. לא, לא מעניין אותי מה אתם חושבים.

הכל התחיל ביום ראשון, עמוס מטלות בעסק ותכנון יום מוקפד. אני אדם עסוק, מאז ומתמיד הייתי. יש לי מטרות ואני מחנכת את הילדים שלי להשיג אותם. מן הסתם אני מהווה דוגמה עבורם. סדר היום שלי מתחיל בחמש בבוקר, וכולל שנת צהריים מדודה כדי להמשיך את היום עם לקוחות בליווי אישי וקורסים שאני מעבירה. באותו יום הלכתי לישון צהריים טרודה, היו לי שיחות מכירה שהייתי צריכה לעשות והכל היה צריך מתוזמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון




התעוררתי אחרי שעה – מדמיינת איך אני נכנסת למקלחת הרענון שלי מתלבשת מכינה קפה וממשיכה לתקתק עבודה, שהסתכלתי בנייד לוודא מה השעה. קיבלתי 20 הודעות וואטסאפ מהבן שלי אור, מתבגר אופייני בן 15 ועוד בימי קורונה. כילד להורים גרושים הוא מחלק את הזמן שלו אצל אבא שלו בחדרה ואצל אמא שלו ברחובות. בזמן שהוא כתב היה בחדרה. במרחק 70 ק"מ ממני.

20 הודעות, בטח קרה משהו, הדופק שלי על 280. אני פותחת את הווטסאפ ויש שם הודעה דרמתית אחת ועוד 19 הודעות של אמא, אמא, אמא, אמא. הבנתם, נכון? בהודעה בני כתב לי שזה יושב עליו מספיק זמן והוא רוצה לספר לי משהו, והוא מתנצל שהוא מעדכן בוואטסאפ, אבל אין לו מושג איך לעשות את זה ושאני ראשונה שיודעת ושהוא הומו. כן, הוא כתב – הומו. הוא גם כתב שהוא יודע שאני אהיה בסבבה עם זה ושאין פתק החלפה – זה מה שקיבלת, ושהוא צריך את עזרתי כדי לצאת מהארון ושאף אחד עדיין לא יודע אז זה סוד רק שלנו ואם זה לא מוגזם מספיק אז הוא רוצה לספר לכל המשפחה והחברים בפוסט באינסטגרם ש"חייב לעלות היום".

נפלה לי הלסת. לרגע עוד חשבתי שזאת מתיחה סטייל אחד באפריל, התקשרתי לבעלי אלון (על המשפחה המורכבת שלנו אספר בהמשך), ושיתפתי אותו במה שעובר עליי. ניסיתי להבין ממנו אם גם הוא חושב שזאת מתיחה ואז הוא אמר בקול חלש, שהוא חושב שזה אמיתי וכדאי להתייחס לזה בשיא הרצינות.

התקשרתי לבני אור. הוא סינן אותי. שלחתי הודעה בוואטסאפ. כתבתי לו שאני תמיד אוהב ואקבל אותו בדיוק בדיוק, ושאלתי אותו "מה הבעיה לדבר – מה אתה מתבייש ממני?". 
הוא שלח לי הודעה שהוא מעדיף לא לדבר כי הוא מתבייש. הוא רק צריך שאני אכוון אותו איך לספר את זה לאחרים. אחרי הצהריים הזה, לא עשיתי שיחות מכירה ולא חזרתי ללקוחות וגם בעלי ביטל את התכנונים לערב שלו, ותכל'ס הדבר היחיד שרציתי באותו רגע
זה שימכרו אותי. בלי פתק החלפה.

כתובת היא הילה גלזר-מנחם,
מאמנת ליצירת זוגיות ובחיים אני אמא גאה לילד גאה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ענת מויאל

    את אמא מדהימה! מהכרות. בזכות הקניית הערכים ודרך ארץ שהילד למד ממך לאורך השנים הוא בא עם הפתיחות והיושר לספר לך. ידע שאת תקשיבי! שאת תכילי הכל ותמשיכי להלחם על היקר שלך כלביאה.
    חיבוק גדול הילה אהובה!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גאה בך על היותך אמא כזו!!! מאחלת לכם בריאות וחיים טובים ומאושרים.

  3. שיר

    עם כל מה המחשבות (ואני בטוחה שישנן מחשבות. וגם לבטים….) תהיי גאה בילד שלך על מה שהוא. הוא יצליח ויחיה את חייו בטוב. אני בטוחה. והוא זקוק לאהבה של כל המשפחה עכשיו. בהצלחה!!!

  4. אהבה

    הילה יקרה
    כן יצרנו חברה שיש בה סטרייטים וכל האחרים.
    זה נובע מבורות אין זהות בכלל.
    אנחנו כלנו ישויות תבוניות אוהבות!!!!
    זה מי שאנחנו איןחלוקה ואין הפרדה.
    החופש שלנו לחיות מי שאנחנו הוא ערך עליון .
    מחבקת

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שבוע טוב
    מבינה אותך לגמריי זה בטח לא פשוט בישבילך אף אחד לא יבין אותך מהסוית שלך בתור אמא ולקהל הודעה כזאת מהבן שלך כל הכבוד לך על האומץ כי זה ממש לא מובן מאליו וגם לבן שלך לא פשוט מה יגידו אייך יקבלו במשפחה וחברים חשוב לעמוד לצידו ולהיות דם בישבילו אין עוד מילבדכם גאה באומץ ובתעוזה שלך בתור אמא לילדנגאה במה שהוא אנחנו בגור אחר צריך לקבל תשונה אף אחד לא יודע מה מתוכן וצופן לו בחיים

  6. .

    שכל אחד יעשה מה שטוב לו אבל לפי צורת המיסוי נשמע שהוא סתם מבולבל משהו מאוד אופייני לגיל הזה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר