עד הבית עם פרחים ושיר: המוזיקאי שמצא עיסוק מפתיע לימי הקורונה I צפו:

אחרי שההופעות בוטלו והשיעורים הפרטיים הוקפאו, מצא אביב חלימי פתרון תעסוקתי מפתיע 

פורסם בתאריך: 19.10.20 16:57

-->

יש מי שרואה במשבר הקורונה גם הזדמנות, אחד מהם הוא הזמר והיוצר אביב חלימי  שהחליט לא לשבת בבית ולחכות להצעות עבודה אלא להפוך ל"שליח מזמר" שמעביר מסרים על פי הזמנה.

"גם עבורי, כאיש הופעות ואירועים, משבר הקורונה פגע", הוא אומר, "בסגר השני, כשכל אפיקי הפרנסה היו חסומים עבורי, כאשר לא התאפשר לי גם לקבל תלמידים פרטיים, חשבתי על איך אני יכול  לשמח אנשים וגם להתפרנס, כמובן ואז חשבתי על רעיון של שליח מזמר כמו פעם. אימא שלי, שתחיה, תשדרגה את הרעיון והציעה לי לחבור לחנויות פרחים. באותו שבוע נתקלתי במעצבת ליזי דוד, שהיא גם מכרה ותיקה, וסיפרתי לה על הרעיון. היא התלהבה מאוד ותוך יומיים כבר יצאתי לשני המשלוחים הראשונים שלי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


איך זה קורה בפועל?

"הכנתי רשימות שירים שמתאימים לאירועים, שמחות ולימים מיוחדים, עם חלוקה לשכבות גיל, כך שיש מענה לכולם. השיר נבחר בקפידה לצד המזמין, בדרך כלל בן או בת הזוג, שלרוב הם גם לא יהיו המופתעים אלא המפתיעים. בכל משלוח שני שירים".

ובינתיים, אילו תגובות אתה מקבל?

"ההתלהבות של הלקוחות מפתיעה גם אותי בכל פעם מחדש. קשה לתאר לאיזה תחושות גורמים שני שירים ויחס אישי בשילוב זר פרחים. זה שירות שמיועד לכולם, אך מן הסתם מירב ההיענות היא לימי הולדת. בתקופת הסגר שימחנו גם הורים מבוגרים שלמעשה מבודדים ממשפחותיהם, שקיבלו פרחים מהילדים והתעודדו בתקופה הקשה".

ומה התוכניות שלך לימים שאחרי הקורונה?

"בהתחלה לא חשבתי שתהיה לשליח המזמר המשכיות, אבל כרגע נראה לי שזה הולך לכיוון של משהו קבוע ועם עתיד די מזהיר, כי ההזמנות בטירוף ואנשים נרגשים ומוקסמים מזה. אני לא רואה סיבה למה לא לשמח אנשים גם בשגרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר