העירייה תפעיל מתחם בדיקות ללא צורך בהפניה מרופא

נמשך המאבק בשרשרת ההדבקות. כך יפעל המתחם החדש

פורסם בתאריך: 12.10.20 14:53

-->

עיריית רחובות תפעיל מתחם בדיקות נוסף באתר הפרדסנות ברחוב אבינועם נחמני. הבדיקות יתקיימו בימים רביעי וחמישי הקרובים, בין השעות  14:00-20:00, ללא צורך בהפניה מרופא וללא עלות. יש להגיע עם תעודה מזהה.

עיריית רחובות פועלת מזה מספר ימים לביצוע בדיקות קורונה ברחובות ללא צורך בהפניה מקדימה של רופא המשפחה. מתחם הבדיקות העירוני ייפתח לבדיקות ללא הפניה כבר ביום רביעי הקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


המתחם הוקם במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה ברחובות ועל מנת להוריד את שיעור התחלואה. הקמתו ותפעולו נעשה בשיתוף פיקוד העורף ומד"א על מנת להביא לכך שיתקיימו בדיקות קורונה ברחובות ללא הגבלה. כך למעשה, כל תושב שחושש שנדבק יכול להגיע לבדיקת קורונה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים בכל המישורים על מנת לעצור את שרשרת ההדבקות בעיר. אחד מהם הוא הורדת החסמים בבדיקות הקורונה, על מנת שנוכל לגלות ולבודד את מי שחולה באמת. אני קורא לכל התושבים – צאו להיבדק! רק ביחד נוכל לעצור באופן אפקטיבי את עליית שיעור התחלואה ולנצח את הנגיף ברחובות"

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, אשר טיפל בנושא: "כל מי שיש לו חשש שהוא חולה בקורונה או שנחשף לחולה קורונה או שהוא נמצא בבידוד ולא קיבל עד כה הפנייה לבדיקה מרופא – בואו להיבדק , עכשיו זה הרבה יותר קל. חשוב שנגלה מי חולה על מנת שהוא לא ידביק את הסביבה שלו. רק ככה נעצור את התפשטות הנגיף בעיר"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר