גינת כלבים (צילום אילוסטרציה: דודו בכר)
גינת כלבים (צילום אילוסטרציה: דודו בכר)

ילדה ננשכה על ידי כלב – הבעלים נטש את המקום

"הבת שלי ניצלה בנס", אומרת אמה של הילדה, בת ה-11

פורסם בתאריך: 11.10.20 18:20

-->

בסוף השבוע האחרון, דיווחה מירי, תושבת רחובות, כי בתה בת ה-11 ננשכה על ידי כלב בגן שעשועים בעיר. מיד לאחר מכן, מספרת מירי כי הבעלים של הכלב נטשה את המקום במהרה. "הבעלים של הכלב הייתה עדה למחזה ופשוט ברחה מהמקום בלי להשאיר עקבות ובלי לבדוק מה קרה לילדה שלי שדיממה בגינה", מספרת מירי ל"ערים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"זה היה יום שגרתי שבו יצאה הבת שלי לגן השעשועים", מספרת מירי, "אלא שהפעם היה שם כלב גדול שנבח על כל מי שהיה בסביבה. בשלב מסויים הוא תקף אותה בנשיכות עמוקות בכתף. מה שהכי נורא היה העובדה שהבעלים פשוט ברחה עם הכלב. זאת אחרי שהיא צעקה על הבת שלי, תוך כדי שהכלב תוקף אותה, "את לא יודעת שלא רודפים אחרי כדור ליד כלב?". כמו כן, היא אפילו לא בדקה מה מצבה של ביתי שקיבלה נשיכה בזרוע עם שני חריצים עמוקים ושריטות".

הילדה נלקחה מיד על ידי אביה לבית החולים קפלן, שם היא קיבלה חיסון ומורפיום נגד כאבים. מירי מספרת כי למזלה, היו בגן השעשועים עוד ילדים שעקבו אחרי הבעלים של הכלב ודיווחו לה היכן הם מתגוררים. "אחרי שבעלי נסע במהירות עם הילדה לבית החולים קפלן, הלכנו לבית של הבעלים כדי לבדוק איתם מה מצבו של הכלב מבחינת החיסונים אבל כשדפקנו בדלת, האישה נעלמה. הגבר שפתח את הדלת, שיקר במצח נחושה שרק הוא מוריד את הכלב אבל ביתי הקטנה שהגיעה איתנו, מיד זיהתה את הכלב ואת הרצועה הסגולה שלו. הגשנו תלונה במשטרה", היא מספרת.

"כלב שתוקף פעם אחת יתקוף עוד. הבת שלי ניצלה בנס אבל אם היא היתה קצת יותר קטנה. קצת פחות חזקה או עם הפנים אליו ולא עם הגב זה היה נגמר באסון", מסכמת מירי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר