בת המצווה של נועה: מחווה ל-12 תושבים בודדים ממשפחות שכולות

המחווה המרגשת של תלמידת כיתה ז', שהחליטה לציין את בת המצווה שלה אחרת

פורסם בתאריך: 8.10.20 16:47

-->

נועה גור, תלמידת כיתה ז' בבית הספר אמי"ת בעיר, חגגה בשבוע שעבר בת מצווה. בעקבות הקורונה החליטה נועה לחגוג אחרת, והגיעה ל-12 משפחות שכולות בעיר, במטרה לשמח אותם ביומה המיוחד.

"הרעיון נולד כשנסינו לחשוב על דרך לציין את היום החשוב הזה בצורה משמעותית ומיוחדת לתקופה הזו של הקורונה ומבלי לעבור על מגבלות הסגר", מספרת נועה, "לאור המצב לא ניתן לחגוג בצורה רגילה עם החברות והמשפחה אז החלטנו לשמח 12 אנשים בודדים ברחובות, שהן גם משפחות שכולות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"התחלנו את היום בהכנת שלושה ק"ג בצק לחלות. נועה ברכה על הפרשת החלה וביקשנו ברכות לכל עם ישראל ושהקורונה תחלוף מהעולם. לאחר מכן הכנו 24 חלות לכל משפחה שתי חלות לכבוד שבת והחג. לחלות צירפנו עציץ, והלכנו לחלק אותם בשמחה", מספרת אמה, חבצלת.

נועה מספרת כיצד נבחרו הקשישים שאותם ביקרה: "אימא שלי, חבצלת, עובדת בקתדרה העממית ברחובות. המנהלת שלה, שפרה, שמעה על היוזמה ונרתמה לעזור לנו. היא מכירה את תשובי העיר, והיא זו שהציעה שניקח 12 קשישים ממשפחות שכולות. קיבלנו את הכתובות ויצאנו לדרך".

ומה היו התגובות?

"אנשים מאוד התרגשו מהמחווה. הם חשבו שאנחנו קשורים לעמותה כזו או אחרת כי לא הבינו איך אנשים פרטיים לוקחים יוזמה כזו, אז הסברנו שאנחנו מ'עמותת עצמנו'. מאוד ריגש אותם שהגענו עם חלות ועציץ, אבל בעיקר התרגשו לשמוע את הסיפור מאחורי היוזמה. רציתי לציין את הבת מצווה שלי בצורה אחרת, ולשמח אנשים שישמחו איתי ביום המיוחד הזה".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר