זה מה שקורה כששף ואיש נדל"ן מחליטים להגשים חלום ולהקים עסק

אחרי שהוצאו לחל"ת החליטו חברי הילדות ינון וסיוון לצאת להתחלה חדשה: חנות בוטיק של בשר

פורסם בתאריך: 4.9.20 09:18

-->

"דווקא בקורונה הבנו שאנחנו חייבם לצאת לדרך ולהגשים חלום ילדות", מספר ינון דמארי מרחובות, שף במקצועו שעבד במסעדות רבות ברחבי העולם. לפני כחמישה חודשים, פתח דמארי את "סינרס", חנות בוטיק למוצרי בשר בראשון לציון, ביחד עם חבר ילדות שלו, סיוון גולן, איש נדל"ן שעבד בחברת "דניה סיבוס".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"אנחנו חברים מגיל קטן", מספר גולן, "ינון היה תמיד על הצד הקולינארי ומשם הוא בא למעשה עם הידע והנסיון ואני הבאתי איתי את הגרגרנות. במשך הרבה שנים, אני מתעסק עם כל מה שקשור לבשר, כמו יישון בשר, סו וויד ובעצם כל השיטות האפשריות. אבל זה תמיד היה בתור תחביב ביתי שלי למשפחה ולחברים".

אז איפה התחלתם למעשה?

"לפני כמה שנים, אני וינון התחלנו לעבוד על מוצרי בשר שלנו ולאט לאט זה רקם עור וגידים. כשהתחילה הקורונה, ושנינו יצאנו לחל"ת, דיברנו והבנו שצריך לעשות משהו ולא לחכות לנדבות מהממשלה. לשנינו היה חלום להתעסק באוכל וזו הייתה הזדמנות מצוינת. במשך שנתיים קודם היה לנו את הגרעין הרעיוני. חיברנו טעמים, למדנו את התחום ובחודש הראשון לקורונה התחלנו לאזן את הטעמים של המוצרים שלנו. שיפרנו, שיפצנו ותיקנו את הכול כי היה לנו הרבה זמן פנוי".

ועדיין, זה ממש הימור מטורף

"לקחנו את זה בחשבון ובכל זאת, לא היה משהו אחר לעשות. דיברנו והחלטנו ללכת על כל הקופה. מה יש לנו כבר להפסיד. בהתחלה היינו עובדים על בסיס משלוחים בלבד ועם הזמן אנשים כבר שמעו עלינו והתחילו להגיע לחנות. פתחנו שירות משלוחים והיום אנחנו יודעים לומר שזה היה שווה את זה".

שניהם בני 32, ומאז שהם זוכרים את עצמם הם חברים טובים שעשו הכל ביחד. סיון, נשוי ואב לילד וינון נשוי ואב לשני ילדים. לפני שמונה שנים החל סיון לעבוד בחברת הנדל"ן, ובתקופת הקורונה הוא הוצא לחל"ת, ינון עוסק בתחום הקולינריה כבר 15 שנים.
"אחרי שהודענו שנפתח את חנות הבוטיק, למשפחות היו לא מעט חששות, אבל הן טעמו את הדברים שלנו וידעו שמדובר במוצר מנצח", הם מספרים, "הסביבה הקרובה הגיבה בחשש גדול, קראו לנו משוגעים, הסבירו שזו התאבדות, אבל החלטנו ללכת על זה בכל הכוח כי אנחנו מאמינים במוצר, בדיעבד זה הסתבר כהימור נכון".

אבל למה לא ללכת למסעדות? לשוק הגדול יותר?

"כשדיברנו בינינו, לפני ובמהלך העבודה, היו לנו הרבה נקודות שהתעניינו. אבל הקורונה השביתה את עולם המסעדנות ואף אחד לא רוצה לפתוח כרגע לקוחות חדשים. נשארנו עם מוצר מצוין ורעיון טוב אבל בלי לקוחות ואז החלטנו שאנחנו הולכים על כל הקופה ויהי מה".

אתם בעצם ממש יזמים.

דמארי משיב: "נכון. אם זו לא יזמות אני לא יודע מה כן. אני חושב שמה שחשוב להוציא מהסיפור שלנו זה שאסור לשבת ולחכות, אסור לשקוט על השמרים ולהמתין שדברים יקרו. קומו, תעשו ותלכו עם החלומות שלכם".

"חשוב לציין שאנחנו עושים הכול פה בחנות, אפילו התבלינים נעשים בעבודת יד. אנחנו טוחנים את התבלינים, אורזים את הכול בעצמנו וכן עשינו מחקר בתחום והבאנו מוצרי פרימיום שלא הכירו בארץ", מוסיף דמארי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר