עובדת בלי הפסקה

סמדר לוי, חוגגת שני עשורים של טיפולים קומסטיים, שורדת את הקורונה ומלאה בתובנות על הרשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 13.7.20 19:57

-->

סמדר לוי, היא קוסמטיקאית רפואית מתקדמת שבימים אלה חוגגת 20 שנים בתחום, "ב-1999, אחרי שקיבלתי תעודה, פתחתי קליניקה בבית הורי, לשנה וחצי בערך. ואז בגלל שינויים בחיי, גירושין ומעבר דירה, הפסקתי לעסוק בזה ונשארתי שכירה לשנים רבות בתחום משאבי אנוש ועוד" היא מספרת ומוסיפה מייד "הקליניקה עובדת משעות הבוקר ועד הערב, כולל ימי שישי לסירוגין. ואני משתדלת לעשות הפרדה פיזית כשמגיעות לקוחות בשעות שהבית פעיל".

איך שרדת את קורונה והעסק הפרטי בבית?

"את הקורונה שרדתי בכבוד, העסק שלי די יציב ועם זאת המצאתי את עצמי מחדש- עבדתי און ליין, הן באבחוני עור והן בהדרכות טיפוח בזום. ובעיקר מכרתי מוצרים במשלוח עד בית הלקוחה. תקופת הקורונה הייתה חופש גדול שבחרתי לקחת ממנו את החלקים הטובים".

 איך למעשה משלבים בין קריירה ומשפחה, התחום שלה הוא אינטנסיבי מאוד מה הדבר הכי חשוב בעיניך שיהיה באופי לקוסמטיקאית? 

"המשפחה שלי מאוד תומכת בעיסוק שלי, ומכילה אותו. ילדינו כבר גדולים ועצמאים וחלק מהלקוחות כבר בנות בית. בעיני קוסמטיקאית צריכה להיות מקצועית, ללמוד כל הזמן וללכת להשתלמויות. להתעדכן בחידושים. לשאוף לטיפולים פעילים שמעודדים את העור לשינוי אמיתי. להבין תהליכים פנימיים ושתוכל להסתכל באופן הוליסטי, שלם על המטופלת שמגיעה אליה.

קוסמטיקאית טובה יודעת לקרוא את הלקוחה שמולה גם ברמה האישית, לדעת להתאים טיפול למצב הפיזי והנפשי שלה. ולפעמים אפילו לא להסכים לקבל לקוחה על אף הלחץ שהיא מפעילה. להיות מסוגלת להכיל טיפוסים שונים והכי חשוב שהיא תהיה נאמנה לעצמה"

בעינייך, הטיפולים היום הוא עדיין נחלת הנשים רק או שיש עליה בתחום עם גברים גם? מה לדעתך הוביל לשינוי? 

"נשים עדיין המגזר שצורך הכי הרבה שירותי קוסמטיקה ויופי, אך בהחלט יש התעוררות גם במגזר הגברי. יש לציין שאני אישית מטפלת רק בנשים. ההשפעה של המדיה שמעריכה בעיקר נראות חיצונית,שמפרסמים בה גברים מפורסמים שעוברים תהליכים קוסמטיים. הפמניזים, המקום שנותנים גם לגברים מבלי לתת להם להרגיש פחות גבריים. יש יותר לגיטימציה לטיפוח גברי וזה מתחיל כבר מגיל העשרה, כשהאמהות מכריחות את הבן המתבגר שלהן להגיע לטיפולים אצל הקוסמטיקאית"

מה את חושבת על תרבות האינסטגרם וטיפולי היופי ?

"המדיות שהוזכרו לעיל הפכו לפלטפורמה חשובה לכל העסקים. מהבחינה הזו- זה נפלא. בזכות האינסטגרם אפשר לגלות עולמות רבים, פרט לזה,טיפולי היופי במדיות החברתיות, הם גימיק נחמד שנועד לקדם מכירות בלבד ולאו דווקא טיפולים פעילים שמובילים לשינוי"

אחרי כל כך הרבה שנות נסיון, ספרי על מקרה מיוחד שהיה לך עם מטופלת או מטופל?

יש המון מקרים מיוחדים.אני נזכרת עכשיו במשהו שקרה לאחרונה, שעזרתי למטופלת צעירה, בשיתוף פעולה איתה, להירפא מהאקנה שהופיע לה אחרי שירותה הצבאי. זה לקח כ- 5 חודשים.בחורה צעירה שהתביישה במראה שלה ונגרמו לה קשיים חברתיים כתוצאה מהאקנה.. היום מסתובבת בטחון עצמי ובחיוך גדול מול העולם"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. נטע שריקי

    סמדר לוי קוסמטיקאית רפואית מתקדמת מוסמכת עם ידי זהב ויחס מדהים אמיתי לכל אחת.

  2. יונית פינשטיין

    אין על סמדר הקוסמטיקאית שלי! פשוט הכי טובה שעש👏🏻

  3. חלי מימון

    אפשר שלא להתאהב בסמדר???
    נעימה, סופר מקצועית, מכילה וכל כך איכפתית!
    לסמדר יש ידי קסם וטיפול מסור מכל הנשמה
    מתייעצת איתה לגבי הכללללל ידע עצום והרבה רצון לעזור

  4. מיכל חפר, ליצ'י תרגומים

    סמדר קוסמטיקאית מעולה, אני לקוחה שלה כבר שנים רבות, כך גם הבת שלי, העובדות שלי, החברות שלי. ממליצה בחום להגיע אליה למגוון הטיפולים שהיא מציעה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פשוט אלופה וסופר מקצועית. ממליצה בחום

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על סמדר לוי.. היא גם הקוסמטיקאית שלי⁦♥️⁩⁦♥️⁩

  7. תמר

    סמדר , וואו ,כל פרגון מגיעה לך..בילוי להגיע אלייך, הקליניקה נקיה ומהממת , מגע ידייך רך ועושה ממש קסמים..טיפול מקצועי שמחייה גוף ונפש.
    ממליצה בחום
    תמר

  8. עפרה תמיר

    סמדר קוסמטיקאית נדירה במקצועיות,באישיות וביכולתה להתאים עצמה ואת הטיפול לצרכי הלקוחה .הרוגע שלה והקליניקה המזמינה הופכים את הטיפול לחוויה באמת מיוחדת

  9. מאיה הרצברג אלון

    מהיכרות אישית רבת שנים עם האשה המופלאה ו קוסמטיקאית הכי מדהימה סמדר, אני מודה על כך שהיא מטפלת בי ובכל הנשים הקרובות לחיי, היא מתנה הכי טובה שאני נותנת לחברותיי, ואני הכי ממליצה עליה

  10. אתי אהרונסון

    גם אני הבנות שלי הכלה שלי לקוחות של הקוסמטיקאית המדהימה סמדר לוי מקצועיות שרות מוצרים ברמה הכי גבוה אנחנו זכינו .

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר