תפריט ארוחות הבוקר החדש באברטו. צילום אפיק גבאי
תפריט ארוחות הבוקר החדש באברטו. צילום אפיק גבאי

עם פגיעה כלכלית וחוסר ודאות מסעדת אברטו חוזרת בגרסה מחודשת

כמו רבים, שום דבר לא הכין את צחי צוק למשבר הקורונה. עכשיו הוא חוזר בכל הכוח אחרי ששיפץ את המקום ורענן את התפריטים

פורסם בתאריך: 19.6.20 09:44

-->

מסעדת אברטו בגדרה שנפתחה על ידי היזם צחי צוק מרחובות, לא הייתה שונה בהגבלות שהוטלו עליה משאר מסעדות הארץ, כך שהדבר האחרון שציפו לו מנהלי המסעדה בשנת 2020 זה שחודשיים וחצי שערי המסעדה ומלון הבוטיק (ליר) בו המסעדה פועלת יהיו סגורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"ברור שמדובר בפגיעה כלכלית מלווה בתחושת חוסר ודאות שהביאו אותי לתכנן מסלול מחדש במהרה ולשקול את הצעדים שלי", אומר הבעלים צחי צוק, "משבר הקורונה כפה עלינו סגר שלא ציפינו לו אך שמרנו על אופטימיות וידענו שבעתיד הקרוב או הרחוק הוא יעבור. בתקופה הזאת, לקחנו את הזמן כדי לשפץ, לעצב ולסדר את המסעדה לצד מתחמים נוספים במלון הבוטיק בו המסעדה פועלת".

על המשבר הוא מספר: "עובדים רבים יצאו לחל"ת, אך יש לנו חובה לכל העובדים שלנו ועשינו את צעדנו בצורה שקולה על מנת לדאוג לכך שיהיה לכולם מקום עבודה לחזור אליו. ברגע שהיה אפשר ואישרו מחדש את פתיחת המסעדות, קיבלנו את מרבית העובדים חזרה לעבודה".

עכשיו אתם מרגישים שאנשים חזרו לשגרה?
"השגרה השתנתה. אנשים שמחים לחזור לבלות, זה היה חסר להם וזה תפקידנו להקפיד על כך שזמן הבילוי שלהם לא יבוא על חשבון ביטחונם הבריאותי. התאמנו את האופן שבו פועלת המסעדה בהתאם למקסימום הדרישות הנהוגות במקומות ציבוריים; אנחנו מודדים חום בכניסה, מחתימים על הצהרת בריאות, ריווחנו את השולחנות ומקפידים לחטא ככל האפשר".

מה אתה חושב על עסקים שפשוט רגל בעקבות הקורונה?
"גם לפני הקורונה ציער אותי לשמוע על עסקים שפשטו רגל וסגרו. אנחנו מדינה קטנה וכל עסק שפועל פה מפרנס משפחה ועוד אנשים. אין ספק שלשמוע על עסקים שנסגרו בגלל הקורונה מבלי שיכלו להתמודד עם החובות שהצטברו או בגלל התנהלות כלכלית שלא היה באפשרותם לשלוט בה כי ההוצאות גדלו בזמן שלא היה להם בכלל הכנסות, זה כואב קצת יותר".

אתם יושבים בפריפריה, רחוק מתל אביב, זה מועיל או מזיק?
"חד משמעי מועיל. אנחנו הפינה הקסומה שאנשים בורחים אליה ממקומות הומי אדם. וכל אדם שלא היה אצלנו בעבר ומגלה אותנו בימים אלה, לא מאמין שלא שמע או ביקר במסעדה הזאת לפני. זה ללא ספק יתרון. מה גם, שחלק מהקסם של המסעדה הזאת היא שהיא בסביבה מאוד ציורית".

את תקופת הסגר הוא וצוות המסעדה הקדישו לחידוש ולהתאמות המסעדה. מעבר לשיפוץ המסעדה וריענון העיצוב שלה, הצוות ניצל גם את הזמן על גיוון מנות חדשות לתפריט הערב ותפריט עסקיות הצהריים שמוגשות במסעדה. הפתיחה המחודשת של המסעדה היא זמן של התחדשות והתרעננות גם לדעתו של צוק. "לצד כל השיפוצים שערכנו במסעדה ובמלון, היה נכון גם לעדכן את התפריט לקייצי ועם מנות עונתיות יותר. מבחינת פעילות המסעדה והיצירה שלה, זוהי החובה שלנו להמשיך וליצור בשביל קהל הלקוחות שלנו. ואם בעתיד יהיו הגבלות חדשות, נפעל לפיהן", הוא מסכם.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר