עפרה גל פורטל סמנכל מערכות ובקרה, יובל שני סמנכל טכנולוגיות וחדשנות ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אבי קינד
עפרה גל פורטל סמנכל מערכות ובקרה, יובל שני סמנכל טכנולוגיות וחדשנות ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אבי קינד

אפשר לוותר על הרכב הפרטי: כלי הרכב השיתופיים מגיעים לרחובות

אחרי מודיעין ושוהם פרויקט הרכב השיתופי מגיע לרחובות. איך זה יעבוד? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 8.6.20 14:37

-->

שירות חדש לתושבי רחובות במסגרת פיילוט חדשני: רכב שיתופי. קבוצת שלמה, חברת הרכב הגדולה והמובילה בישראל, החלה השבוע בהפעלת שירות הרכב השיתופי, שלמה סיקסט Share בעיר. רחובות היא הרשות המקומית השלישית שבה המיזם יוצא לדרך, לאחר שהושק בהצלחה רבה לפני פחות משנה במודיעין ובשוהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ואיך זה יעבוד? שירות הרכב השיתופי יפעל באמצעות אפליקציה ייעודית, אותה מורידים התושבים לטלפון הסלולרי ודרכה מתקשרים עם השירות בצורה קלה ומהירה, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כמו מערכת זיהוי פנים, סריקת רישיון נהיגה ועוד. באמצעות האפליקציה יוכל הלקוח לאתר רכב זמין וקרוב, לפתוח אותו מהנייד, ולנסוע.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להביא לעיר פתרונות חדשניים וטכנולוגיים לתחבורה חכמה, אשר ייתנו מענה איכותי לתושבי העיר ויפחיתו את הצורך בשימוש ברכבים פרטיים. הפיילוט של השירות החדש מעניק פתרון זמין לתחבורה שיתופית נגישה ללא התחייבות, והוא מתווסף לרעיונות נוספים שאנו מקדמים בתחום"

חבר המועצה אבי קינד: "אין תחליף לחדשנות. כשרוצים לפתור את המצב הקיים של עומס בכבישים, מחסור בחניות וזיהום אוויר, רק חדשנות תביא לפתרון. באמצעות הפיילוט החדש, אנו שואפים לייצר מארג תחבורתי שיאפשר למשפחות בעיר לוותר על כלי רכב אחד לפחות, הודות לשימוש באמצעי תחבורה חדשניים".

קינד הוסיף כי "המודל של רכב שיתופי מאפשר לנהגים צעירים וחיילים להתנייד בקלות, בבטחה ובנוחות בסופי השבוע, ויאפשר לתושבים להסתייע ברכב שיתופי בעת הצורך, ממש ליד הבית. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול על התמיכה והגיבוי וכן לסגנו עו"ד יניב מרקוביץ' ולמנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, על שיתוף הפעולה"

 

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני, ברחובות הוסיף: "אגף התנועה תומך בכל רעיון שיקל על המחסור בחניות בעיר, ועל העומס בכבישים. לצורך כך הקדשנו חניות במגוון שכונות ברחבי העיר. אני קורא לתושבי רחובות לאמץ את השירות החדש אנו מציעים במסגרת פיילוט בעיר. תקופת הקורונה לא מונעת מאיתנו להמשיך בשגרת העבודה, ואנו מאחלים בריאות איתנה לכולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר