מתנ"ס חוויות קרית משה
מתנ"ס חוויות קרית משה

הורים זועמים: מדוע לא כל הצהרונים ברחובות חזרו לפעילות?

בלבול וחוסר ודאות בקרב ההורים: שיבוצים וביטולים עד הרגע האחרון: רשת חוויות "כל הצהרונים יפתחו עד סוף השבוע"

פורסם בתאריך: 19.5.20 14:15

-->

משבר הצהרונים ברחובות, בעיצומו: היום (שלישי) אמורים היו להיפתח רשמית צהרוני רשת חוויות וזאת, אחרי לא מעט רגעים של אי ודאות בנושא שנמשכו עד הדקות האחרונות. בהודעה ששלחה הרשת להורים נאמר כי כל הצהרונים יפתחו מה שבפועל רחוק מהמציאות. ל"ערים" נודע כי מתוך 130 צהרונים הפזורים ברחבי העיר, ייפתחו היום  כ-100 צהרונים והשאר יישארו סגורים. ההורים זועמים ונמצאים עתה שוב בחוסר ודאות. ולרשת? אין בינתיים תשובות. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"הילד שלי בגן פיקוס והצהרון שלו בגן איצטרובל. כבר חודשיים וחצי אשתי בחל"ת ואני עובד בהיקף של 40 אחוזי משרה מהבית. היום הודיעו לנו שהצהרון עדיין לא ייפתח אחרי כל הכנות של הילדים ושלנו לשגרה. אין מענה משום גורם ברשת וכאילו אומרים לנו 'זה המצב ועם זה תתמודדו'. מה עם העבודה שלנו? מחכים שיפטרו אותנו"? אומר אחד האבות. 

אם אחרת מוסיפה: "היום אמור היה להיפתח הצהרון גן עופרים, אבל אחת מנשות הצוות יצרה קשר עם ההורים הבוקר והודיעה לנו כבדרך אגב שבמקום צהרון משולב – הוחלט שילדי גן עופרים בחוץ וילדי גן ליצ'י בפנים. מי החליט שהבן שלי כמו כמה אחרים לא ייכנס היום לצהרון? למה הודיעו על שינוי משמעותי כל כך ברגע האחרון? התחושה היא שמשטים בנו ולא מתייחסים אלינו ברצינות".

 

ואם נוספת סיפרה: "הבת שלי נמצאת בגן זמר ברחוב טשרניחובסקי ובהמשך, בצהרון. הבוקר הבנתי שרק לילדים של גן שי לי שנמצא בסמוך לו, יזכו להיות בצהרון כי הם הרוב. אני עובדת במשרה מלאה ואין לי יכולת לשלם בייביסיטר. המצב הזה גורם לתחושת קיפוח. רק ילדי גן שי לי מקבלים צהרון ואף אחד לא אומר לנו כמה זמן זה עתיד להימשך. זה כאילו שאנחנו 'נענשים'.אי אפשר להמשיך כך, ואנו ממש מתחננים שימצאו פיתרון". 

מחוויות לא נמסרה תגובה: "אחרי תקופה ארוכה חזרנו היום לפתוח את הצהרונים, למרות שלא הייתה שום הנחיה או שיפוי ממשרד החינוך. הגדלנו לעשות במקום 22 ילדים בצהרון, פתחנו צהרונים עם מינימום של 17 ילדים. היום נפתחו 92 צהרונים מתוך 130.המתווה של משרד החינוך הגיע אלינו אמש ובעקבותיו נתנו הנחיה לפתוח את כל שאר הצהרונים כבר בימים הקרובים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר