מחלקת רישוי עסקים

במחלקה לרישוי עסקים נערכים לסייע לבעלי העסקים שנקלעו למצוקה

במחלקה לרישוי עסקים עברו למשרדים גדולים יותר, במקביל להמשך ליווי ותמיכה בעסקים הקטנים

פורסם בתאריך: 12.5.20 12:40

-->

בשבוע שעבר נחנכו המשרדים של המחלקה לרישוי עסקים במיקומם החדש. המעבר בוצעה על מנת שניתן יהיה לקבל בעלי העסקים ולהעניק להם שירות. כעת נמצאים המשרדים במחלקה לרישוי עסקים, השייכת לאגף חזות העיר, במיקום רחב יותר בקומה 3 בבניין העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


חנוכת המשרדים במיקומם החדש נערכה במעמד סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים עו"ד יניב מרקוביץ', מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, יו"ר ועד העובדים, רמי מדהלה, מנהל אגף חזות העיר, עירן יחיא, מנהלת המחלקה לרישוי עסקים, רויטל קורן וצוות המחלקה לרישוי עסקים.

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, קבע את המזוזה בדלת הכניסה למחלקה ובירך את עובדי המחלקה בהצלחה ובפעילות פורייה למען העסקים בעיר.

כמו כן, במטרה להקל על בעלי העסקים בעיר, המחלקה לרישוי עסקים הפיקה את חומרי ההסברה עבור בעלי העסקים, המחויבים לתלות אותם במסגרת התקנות בכל בית עסק: החובה לעטות מסיכות, לשמור על מרחק ועוד. פקחים מהפיקוח העירוני ופקחי השיטור העירוני מאגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני מחלקים אותם לבעלי העסקים בעיר.

רחמים מלול, ראש העיר: "העסקים ברחובות הם חלק מאיתנותה הכלכלית של העיר, ולכן מתחילת משבר הקורונה עשינו כל שניתן על מנת לסייע להם. עיריית רחובות תמשיך להעניק להם סיוע – הן בתקופת המשבר והן בימי שגרה".

 

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים: "קיימת חשיבות עליונה דווקא עכשיו לקנות מעסקים מקומיים שחוו תקופה לא פשוטה במהלך הקורונה. עיריית רחובות באמצעות המחלקה לרישוי עסקים תעשה כל שניתן כדי לסייע לעסקים לחזור לשגרה מהירה".

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי עסקים: "קיומם של עסקים מצליחים בעיר הוא אחד האתגרים המרכזיים ברשות מקומית. כבר במהלך ימי הקורונה נערכנו למספר פעולות בהנחייתו של ראש העיר, רחמים מלול, ומחזיק התיק, יניב מרקוביץ,  על מנת לתמוך ולסייע לעסקים

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר