מובילות הצהרונים של רשת חוויות בהשתלמות גישור
מובילות הצהרונים של רשת חוויות בהשתלמות גישור

ראשי רשת חוויות רחובות על הוצאת העובדים לחל"ת: "החלטה קשה מאוד"

משבר הקורונה אילץ את רשת חוויות רחובות לבטל את הפעילות עד לאחר פסח ולהוציא את עובדיה לחל"ת. יו"ר ומנכ"ל הרשת: "קיבלנו החלטות קשות לאחר שהפעלנו שיקול דעת ארוך ומושכל על מכלול המשמעויות"

פורסם בתאריך: 16.3.20 15:53

-->

ב"ערים" פורסם היום (שני) כי דירקטוריון רשת חוויות התכנס לישיבה וקבע רשמית כי כל פעילות הרשת בוטלו עד לאחר חג הפסח, ועל כן לא ייגבו תשלומי חודש אפריל.

אתמול (ראשון) נאלצה הרשת להודיע לעובדים על יציאה לחל"ת, כפי שמתרחש בימים אלו בגופים רבים במשק. במהלך היום עסקה ההנהלה בראשות היו"ר אמיתי כהן והמנכ"ל אלרואי אסרף בהדרכת העובדים בפתיחת פניות בביטוח לאומי, מתן מענה לסוגיות אישיות וליווי התהליך המורכב.

במכתב שהוצא לעובדים נמסר: "כחלק מהחלטות המדינה, הוחלט על השבתת כל מערך החינוך במשק, כל הפעילות השוטפת של המתנ"סים בארץ ובכללם גם רשת חוויות. הפועל היוצא של החלטה זו היא לצערנו ההוצאה הכפויה של כל עובדי הרשת לחל"ת של 30 ימים לפחות, עם אפשרות הארכה בהתאם להתפתחויות בשטח.

"ההחלטה להוציא את כל העובדים לחל"ת נובעת, מעבר לכך שאין משימות לבצע, מהסתכלות עתידית על מכלול שיקולי הרשת ובפרט על כל אחת ואחד מכם, מה הדבר הנכון ביותר עבורכם לטווח הארוך. חשוב לנו לומר, מהלך זה קשה ומורכב לנו מאוד כאחראים על הארגון והוא מגיע לאחר שיקול דעת ארוך ומושכל של הנהלת הארגון והדירקטוריון, על מכלול המשמעויות שלו".

עוד נמסר במכתב: "יש בנו הערכה עצומה וגדולה לכל אחת ואחד מכם על העשייה הברוכה ברשת, על הנתינה הגדולה לתושבי העיר ועל ההתמודדות עם המציאות אליה נכנסנו כולנו בהפתעה גמורה, כל אחד עם המשמעויות האישיות שלו. כולנו תקווה כי המצב יחזור לקדמותו בהקדם האפשרי ורשת חוויות תמשיך ליצור, ליזום ולקיים פעילויות קהילה, תרבות ופנאי בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר