הסיור במפעלי המזון
הסיור במפעלי המזון

נבחר ספק מזון חדש לצהרוני החברה העירונית בבתי הספר ברחובות

חברת מבושלת נבחרה בתום בתהליך שכלל סיורים במפעלים, טעימות וביקורות איכות

פורסם בתאריך: 28.8.17 10:39

-->

בתום בתהליך בן מספר חודשים שכלל סיורים במפעלים, טעימות וביקורות איכות, נבחר ספק מזון חדש לצהרוני החברה העירונית בבתי הספר ברחובות.

אורית שרגאי, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "אני שמחה לבשר שבסיומו של תהליך ארוך שנעשה בשיתוף פעולה מלא עם החברה העירונית ובהובלתה של חברתנו קארין ברגינסקי, יו"ר בית הספר רמון שמרכזת את התחום מטעם ההנהגה העירונית, נבחר ספק מזון חדש לצהרונים של החברה העירונית בבתי הספר ברחובות – חברת מבושלת, החברה המספקת את המזון בצהרוני הגנים של רשת חוויות.

מנה של חברת מבושלת

מנה של חברת מבושלת

 

את נושא המזון בצהרונים בעיר מובילה קארין ברגינסקי ביד רמה כבר שש שנים, בתהליך שהחל בגנים ובשלוש השנים האחרונות בבתי הספר. מעורבותה בתחום ונחישותה הביאו לקידום הנושא ולהפיכתו מתחום שולי למשמעותי וחידדו את הצורך בשיתוף ההורים בתהליך הכולל סיורים במפעלים, טעימות וביקורות איכות".

"במהלך הקיץ הותקנו תקנות חדשות עם מתווה חדש והוראות ברורות. בהמשך למתווה בוצעו סיורים בשלושה מפעלים: מבושלת, לאנצ' טיים ועדי קייטרינג. בנוסף התקיימו בשלושת המקומות הללו טעימות.

שרגאי: "גם הסיורים במפעלים וגם הטעימות נעשו בשיתוף עם מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה, מנהלת הצהרונים מיכל קרקוף, רכזת הצהרונים נופר טולדו וטכנולוג המזון גיל כדורי. ההורים היו שותפים בהליך בחירת הספק והסיורים והטעימות התקיימו בנוכחות נציגי ההורים ויו"רים מכל בתי הספר בעיר. בסיום התהליך נאספו מכלול הנתונים ונבחר הספק החדש. אני מאמינה שהתהליך של החודשים האחרונים הביא לתוצאה מיטבית עבור ילדינו, כך שהמזון יהיה גם בריא וגם טעים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות ליוספה חליבה ולכל השותפים בחברה העירונית על שיתוף הפעולה והשותפות, לשרי גלזר יו"ר בית הספר בכור לוי שהצטרפה השנה לצוות ההזנה של הצהרונים , על ההתגייסות למשימה החשובה, ולמובילת הצוות קארין. תודה מיוחדת לך על תרומתך הרבה שהובילה לשינויים המהותיים שחלו בתחום ההזנה. העבודה הקשה ללא ליאות במשך כל השנים, גם כשהיה קשה ולפעמים כפוי טובה, למען הילדים בכדי לוודא שהמזון המוגש הוא באיכות הגבוהה ביותר. קארין תמשיך לרכז את הצוות ולקדם שיתוף פעולה פורה בין הספק לבין הנציגים. אני מאחלת לכולם שנה מוצלחת ופורה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר