משלוח מנות
משלוח מנות

ארגון ה.מ.ה הרחובותי ביוזמה מיוחדת: משלוחי מנות שיסייעו להצלת ילדים ובני נוער במצבי קצה

חיה פולק, תושבת רחובות שהייתה ילדה חסרת בית ושעומדת בראש ארגון ה.מ.ה, יזמה לרגל פורים משלוחי מנות שהכנסותיהם יופנו לסיוע לילדים ובני נוער במצוקה

פורסם בתאריך: 3.3.20 11:49

-->

חיה פולק היא תושבת רחובות העומדת בראש ארגון ה.מ.ה, ארגון חירום להצלת ילדים ובני נוער במצבי קצה, אשר לרוע המזל חוו אלימות ופגיעה גופנית ונפשית. פולק, שהייתה בעצמה ילדה חסרת בית, יזמה באחרונה מהלך מבורך לרגל חג הפורים והשיגה תרומות ממיטב החברות במשק – סולתם, אסם, ג'וליאן, יין דלתון, ועוד, וביחד עם מתנדבים היא אורזת משלוחי מנות ומארזים לחג.

עיקר הפעילות של ארגון ה.מ.ה, שפועל בתיאום עם משטרת ישראל וזכה להכרה ולתשבחות רבות בארץ ובעולם, מושתת על מתנדבים אשר מאתרים ילדים וילדות, נערים ונערות, שעברו פגיעה נפשית וגופנית ונזרקו לרחוב. כל מתנדב נושא עליו ערכת חרום הכוללת עזרה ראשונה, בגדים להחלפה, שמיכות תרמיות וציוד לסיוע. מחירה של ערכה כזו גבוה, והארגון שואף לצייד כל מתנדב/ת. לשם כך נועדו משלוחי המנות והמארזים, בתקווה להשיג את הסכום הדרוש לקניית ערכות סיוע.

המארזים משתנים לפי תקציב ועיצוב אישי, ונעים ממחיר של 50 שקלים ועד 350 שקלים. פולק והמתנדבים נמצאים לאורך כל השבוע ועד מוצאי שבת ה-7.3 באולם בית שפירא שברחוב הרצל 148 ברחובות, החל מהשעה 10 בבוקר ועד אחרון המבקרים. ניתן גם לתרום לטובת פעילות העמותה ורכישת ערכות החירום דרך ביט.

טלפון לפרטים נוספים: 0523384242 או 0524079921


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר