פינוי הצעירה מאתר החרמון (צילום: תיעוד מבצעי מד״א)
פינוי הצעירה מאתר החרמון (צילום: תיעוד מבצעי מד״א)

בת 16 מרחובות נפצעה קשה במהלך בילוי באתר החרמון

נערה בת 16 מרחובות נפצעה קשה במהלך בילוי במתקן מזחלות האקסטרים שבאתר החרמון. מסוק צבאי פינה אותה לבית החולים רמב"ם כשהיא מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת. המשטרה פתחה בחקירה ובחרמון עצרו את פעילות המתקן עד לסיום התחקיר בעניין

פורסם בתאריך: 26.2.20 16:28

-->

נערה בת 16 מרחובות נפצעה בצהריים (רביעי) באורח קשה בתאונה במהלך בילוי במתקן מזחלות האקסטרים שבאתר החרמון. מסוק צבאי הוזנק למקום ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהיא מחוסרת הכרה, מורדמת ומונשמת.

חובשי רפואת חירום במד״א, צוריאל ודניאל מלוך, היו הראשונים לטפל בצעירה. השניים סיפרו: ״נפשנו באתר עם המשפחה שלנו ובזמן גלישה באחד המתקנים הבחנו בצעירה שוכבת בסמוך למסלול. עצרנו את הגלישה וניגשנו אליה במהירות, תוך חיוג למוקד 101 של מד״א. היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלת ראש. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים תוך קריאה לעזרה מצוותי האתר, וביקשנו ממוקד מד״א להזניק מסוק שיפנה אותה. ביחד עם כוח רפואה של צה״ל חילצנו אותה לעבר שטח הנחיתה, והעברנו אותה למסוק הצבאי שפינה אותה לבית החולים״.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מנכ"ל אתר החרמון, אלון פרידמן, הורה על עצירת פעילות המתקן עד לסיום תחקיר המקרה ומאתר החרמון נמסר כי "מתקן מזחלות האקסטרים הוא מתקן אמין ובטוח ומדי יום נהנים מנסיעה במזחלות כ-1,500 איש".

ד"ר עידו פלדור, סגן מנהל מחלקת נוירוכירוגיה ברמב"ם, הסביר כי מצבה של הצעירה מוגדר קשה, היא מורדמת ומונשמת, ומועברת לחדר ניתוח במטרה לנטר את מצב פגיעת הראש ממנה היא סובלת. לאחר מכן היא תועבר למחלקת טיפול נמרץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר