מועדון האופניים קרית משה
מועדון האופניים קרית משה

חוזרים לדווש: מועדון האופניים של נוער קרית משה יוצא לדרך מחדש

לאחר שמועדון האופניים של חוויות קרית משה נסגר עקב גניבת האופניים, כעת הוא נפתח מחדש בזכות התגייסות של משרד השיכון, רשת חוויות ועיריית רחובות

פורסם בתאריך: 25.2.20 12:52

-->

מועדון האופניים של נוער קרית משה הוקם בעבר כחלק מפעילות "מועדון TOP נוער" שפועל במרכז הקהילתי של חוויות בשכונה. לאחר שנגנבו 16 זוגות אופניים המועדון נסגר, וכעת הוא ישוב לפעילות אחרי התגייסות של העירייה, רשת חוויות ומשרד השיכון.

גולן ביטון, סמנכ"ל רשת חוויות ומנהל תחום הנוער, הממונה על הקמת הפרויקט, אומר: "מועדון האופניים שהיה פעיל בעבר נסגר לאחר שנגנבו זוגות אופניים, אולם בעקבות החלומות שהציגו בני הנוער בתהליך החשיבה גייסנו שותפים שנרתמו לסייע בהקמתו מחדש והפעילות נפתחה כעת.

"אנחנו מודים לראש העיר רחמים מלול, לסגן ראש העיר זוהר בלום, ליו"ר רשת חוויות אמיתי כהן, למנהל אוכלוסיות מיוחדות במשרד השיכון יוסי חדד, ולנציגת המשרד בקרית משה נאוה רידי על שיתופי הפעולה שהביאו לתקצוב הפרויקט. תודה מיוחדת לקבוצת הרכיבה המקצועית "ישראל סייקלינג אקדמי" ולמנהל פיתוח פרויקט מועדוני הרכיבה בארץ מטעם הקבוצה, עדי דויטש, אשר גייסו את זוגות האופניים הנדרשים. בלי שכולם היו נתרמים לא היינו מגשימים את החלום".

את המועדון מובילים המדריך המקצועי רוברט לוין ורכז הנוער שי טרונך. עד כה נפתחו שתי קבוצות רכיבה פעילות ושתי קבוצות נוספות נמצאות בהמתנה לפתיחתן, ביניהן קבוצת נערות.

לוין: "בני הנוער נפגשים פעם בשבוע לאימון של שעתיים הכולל תכנים חינוכיים של מנהיגות והעצמה, כאשר הפן הספורטיבי והתחרותי מהווה נדבך מרכזי לחניכים, שישתתפו בתחרויות ארציות בהמשך".

לפרויקט שותפה חברת צפונה דרומה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר