המרכז הרפואי קפלן
המרכז הרפואי קפלן

המרכז הרפואי קפלן השיק לוגו ומיתוג חדש

המרכז הרפואי קפלן התחדש בלוגו המדמה סליל DNA ובמיתוג הכולל את הסלוגן 'יש על מי לסמוך'

פורסם בתאריך: 19.2.20 14:14

-->

ביום חמישי האחרון התקיים במרכז הרפואי קפלן אירוע השקת אסטרטגיה שיווקית חדשה, במעמד מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דודסון וראשי ערים בסביבת בית החולים. מטרת האסטרטגיה השיווקית היא להדגיש את החוזקות של הצוותים הרפואיים המיומנים שמחויבים למטופלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, תחת המסר המרכזי: 'יש על מי לסמוך'.

הלוגו החדש שהושק במהלך האירוע משלב חץ המייצג חדשנות ושאיפה קדימה, וסליל DNA המייצג את המקור של כלל בני האדם וגם את ה-DNA המיוחד של בית החולים קפלן.

הלוגו החדש של המרכז הרפואי קפלן

הלוגו החדש של המרכז הרפואי קפלן

 

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית, אמר כי הוא משוכנע שיש על מי לסמוך בקפלן: "אנשים מצוינים בכל המקצועות ובכל התפקידים עושים עבודה מצוינת. ניכרת עבודת צוות יוצאת דופן באיכות שלה וברמת השירות וברצון שלכם להצליח".

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן ובית החולים הרצפלד, ביקשה להודות בחום לכלל הצוותים הרפואיים שנרתמו לתהליך בניית האסטרטגיה: "האמירה החשובה שלנו 'יש על מי לסמוך' והלוגו החדש הנם בבחינת אני מאמין במובילות, באיכות הרפואית, בשירות ובמקצועיות של הצוותים הרפואיים בקפלן, ששוקדים כל העת על מחקר וקידום הרפואה. אנחנו לא שוכחים לרגע את המטופלים שלנו שהם במרכז העשייה היומיומית, ואת החמלה שהיא ליבת ומהות המקצוע שלנו".

פרופ' אהוד דודסון וד"ר שרית אבישי – אלינר

פרופ' אהוד דודסון וד"ר שרית אבישי – אלינר

 

אורית ארטל-דלוגין, מנהלת השיווק של בית החולים ומי שהובילה את התהליך האסטרטגי בקפלן, אמרה כי האסטרטגיה שהושקה מבוססת על שנתיים אינטנסיביות עם כלל הצוותים הרפואיים במחקרים, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, שיחות ודיונים: "העבודה הפנים ארגונית התמקדה במסר המרכזי המאפיין ביותר כיום את קפלן – 'יש על מי לסמוך'. מסר זה ממצב אותו במקום המדויק ביותר ומבדל אותו מהמתחרים בסביבת העבודה שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר