"אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן" בהצגה "יאקיש ופופצ'ה" (צילום: באדיבות מכון ויצמן)
"אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן" בהצגה "יאקיש ופופצ'ה" (צילום: באדיבות מכון ויצמן)

האולם המחודש במכון ויצמן יציג את "יאקיש ופופצ'ה" על ידי קבוצת אנסמבל התיאטרון של המכון

"אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן", קבוצת תיאטרון שחוגגת 18 שנים של עשייה, מזמינה את הקהל הרחובותי להצגה "יאקיש ופופצ'ה" של חנוך לוין, בהופעת תיאטרון ראשונה באולם המחודש על שם מיכאל סלע שהחליף את אולם ויקס

פורסם בתאריך: 12.2.20 06:24

-->

מכון ויצמן למדע נחשב לפנינה של העיר רחובות, ולא רק בגלל המחקרים המדעיים האיכותיים שהוא מוציא תחת ידיו. כבר בכניסה למכון נדמה כי מגיעים לעולם אחר, עם נוף ייחודי שנע בקצב משלו. ככל שמסיירים בו יותר, כך מתגלות עוד ועוד פינות חמד נסתרות, חלקן מודרניות וחדישות וחלקן נושנות ורוויות היסטוריה.

לא הרבה יודעים זאת, אבל במכון ויצמן יש גם כמה פינות חמד תרבותיות. אחת מהן היא "אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן", קבוצת תיאטרון שחוגגת 18 שנים של עשייה ומספקת מדי שנה לקהל שלה אסתטיקה תרבותית, הנאה וחוויית תיאטרון ייחודית. האנסמבל הוא שיתוף פעולה בין סטודנטים, עובדים ובוגרים של מכון ויצמן, כמו גם אחרים שמתרגלים יחד תיאטרון. לעתים היצירות מתבססות על מחזות מפורסמים מגוונים, משייקספיר ועד חנוך לוין, לעיתים הן מבוססות על יצירות של מחזאים ישראלים צעירים, כמו גור קורן, ולעתים אף נכתבים חומרים מקוריים על ידי חברי האנסמבל.

לאחרונה הוסיף האנסמבל לרפרטואר שלו פנינה נוספת, בדמות הופעות תיאטרון בבר. קונספט ייחודי זה התחיל לפני כמה שנים על ידי שלומי אדרי ("שיחות עם הברמן"), והוא מציע חוויה כפולה של בילוי בבר והשתלבות הקהל בתוך הצגה שמתרחשת סביבו, וכך הופכת אותו לחלק ממנה.

את האנסמבל הקים בשנת 2002 עדי נתן, שהיה סטודנט לפיזיקה במכון ויצמן, ביחד עם אחותו עירית נתן-בנדק שממשיכה להוביל אותו כמדריכה וכבמאית עד היום. מכון ויצמן תומך בקבוצה ועוזר לה להפוך לתיאטרון של ממש. הפקות האנסמבל מספקות חוויה רעננה של תיאטרון צעיר ודינאמי, ולאחרונה התחזקה התמיכה והקבוצה תופיע בהופעת תיאטרון ראשונה באולם המחודש על שם מיכאל סלע (לשעבר אולם ויקס), עם ההצגה "יאקיש ופופצ'ה" של חנוך לוין.

"אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן" בהצגה "יאקיש ופופצ'ה"

"אנסמבל התיאטרון של מכון ויצמן" בהצגה "יאקיש ופופצ'ה" (צילום: באדיבות מכון ויצמן)

 

האולם החדש מרהיב ביופיו ומציג, כמו שאר פינות החמד במכון, אסתטיקה תרבותית המשלבת בין ישן וחדש, בין מסורת ומודרניות. חברי האנסמבל מתרגשים לקראת ההופעה והחליטו לערוך קבלת פנים חגיגית לקהל שלה. לפני ההופעה מתוכננת תערוכת צילומים בלובי המפואר של אולם סלע, באווירת מסיבה עם משקאות והפתעות נוספות. גם התאריך חגיגי במיוחד ונקבע ל-20 בפברואר 2020, כשההצגה מתוכננת לשעה 20:20.

הקבוצה מזמינה את אנשי המכון, כמו גם את כל תושבי רחובות, לבוא ולחגוג עמה. כרטיסים אפשר עדיין לרכוש במשרד הכרטיסים לוטוס בטלפון: 089467890 / 089364979 או באתר לוטוס.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר