פרופ' שולדינר ממכון ויצמן עם הילד אשל רימון מקפלן (צילום: אופיר לוי)
פרופ' שולדינר ממכון ויצמן עם הילד אשל רימון מקפלן (צילום: אופיר לוי)

מדענים וסטודנטים ממכון ויצמן פתחו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מחלקת הילדים בקפלן

למחלקת הילדים במרכז הרפואי קפלן הגיעו מדענים וסטודנטים מהמעבדה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן, במטרה לערוך עם הילדים גילויים וניסויים מדעיים מעניינים

פורסם בתאריך: 30.1.20 12:10

-->

מפגש ראשון מסוגו בין מדעני מכון ויצמן לילדים בקפלן: היום (חמישי) הגיעו למחלקת הילדים במרכז הרפואי קפלן מדענים וסטודנטים מהמעבדה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן, במטרה לערוך עם הילדים גילויים וניסויים מדעיים מעניינים.

ההתרגשות של הילדים והמדענים הצעירים הייתה רבה ובמהלך הבוקר גם פגשה נעמה צונג, סטודנטית לתואר שני בביולוגיה, את אביה פרופ' צונג, מנהל חטיבת הילדים בקפלן.

פרופ' צונג מקפלן עם בתו נעמה ממכון ויצמן (צילום: אופיר לוי)

פרופ' צונג מקפלן עם בתו נעמה ממכון ויצמן (צילום: אופיר לוי)

פרופ' מאיה שולדינר, חוקרת במחלקה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן, אמרה כי המטרה בהגעתה עם הסטודנטים היא לייצר עניין והתרגשות בקרב הילדים המאושפזים, ולהוציא אותם מהבדיקות והתחושה של בית חולים לשגרה לימודית חוקרת: "זהו פרויקט ראשון מסוגו של מכון ויצמן במחלקת הילדים, ביוזמתה של מיכל אייזנברג בורד, דוקטורנטית במעבדה שארגנה את יום ההתנדבות. אנו רואים את המעורבות והסקרנות של הילדים בתגליות מדעיות וזה תמיד מרגש אותנו מחדש". פרופ' שולדינר הוסיפה כי תשמח להמשיך לשתף פעולה עם הצוות הנהדר של בית החולים קפלן.

פרופ' אמנון צונג, מנהל חטיבת ילדים בקפלן, אמר כי היוזמה של מכון ויצמן מבורכת ותורמת רבות לילדים המאושפזים בגילויים וניסויים מרתקים שמעשירים את עולמם: "אנחנו שמחים להיות בית החולים הראשון שנמצא בשיתוף פעולה כזה עם מכון ויצמן, ואין ספק שהקרבה הגיאוגרפית בינינו, שני מוסדות בריאות ומדע בעיר רחובות, יכולה לייצר שיתופי פעולה נוספים ומבורכים בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר