פרויקט אביסרור 431 במערב רחובות
פרויקט אביסרור 431 במערב רחובות

נפתח לשיווק הבניין השמיני מתוך 12 בפרויקט "רחובות מערב – 431"

הפרויקט של חברת אביסרור משה ובניו מונה 960 יחידות דיור בקומפלקס של מגדלי יוקרה בני 20 קומות. המחיר: החל מ-1.740 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 23.8.17 16:13

-->

כל מי שנושא עיניו מעלה אל מערב העיר רחובות, לא יכול להתעלם משורת המגדלים המתנשאת לגובה בסמוך לשכונת אבן גבירול (כפר גבירול). הקומפלקס החדש, שיכלול בסיומו 12 מגדלים בני 20 קומות ו-960 יחידות דיור, הינו פרויקט מגורי יוקרה של חברת אביסרור משה ובניו, ושמו "רחובות מערב- 431".

פרויקט מערב רחובות - 431

פרויקט מערב רחובות – 431

 

בימים אלו הודיעה הנהלת החברה על פתיחת שיווקו של הבניין השמיני מתוך 12 המגדלים, הכולל דירות 4-5 חדרים עם מרפסות, דופלקסים בני 6-7 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בסטנדרט בנייה מהגבוהים בארץ.

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של החברה, אומר: "אנו פועלים רבות על מנת להרחיב את פעילותינו הענפה ברחבי הארץ ולספק דירות בסטנדרט הגבוה ביותר לציבור לקוחותינו. פרויקט מערב רחובות מוכיח את עצמו כפרויקט מוצלח מאוד המושך אוכלוסייה איכותית הכוללת אנשי היי-טק העובדים בפארק המדע, ובעלי מקצועות חופשיים מהעיר. סטנדרט הבנייה הגבוה, ותק החברה ויציבותה, לצד תודעת שירות בלתי מתפשרת ומקצועית, הם אלה המושכים את לקוחותינו לרכוש דירות מפנקות במחירים הוגנים. פרויקט זה הוא הוכחה ניצחת שפרויקט פינוי בינוי יכול להצמיח את האזור ולהצעיד את רחובות קדימה בתחום המגורים, וזאת כמענה לביקוש הגובר באזור".

הפרויקט כולו כולל דירות בגדלים שונים, כשהן בעלות מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה. בין היתר ניתן למצוא במגדלים לובי דו קומתי מפואר, חדר אופניים ועגלות, חדר דיירים, חניון תת קרקעי, המתחם שופע במדשאות ושבילים הולנדיים והוא ממוקם בחלקה המערבי של רחובות, באחת האזורים הפסטורליים של העיר. הקומפלקס משקיף לפארק המשתרע על פני שטח של 12 דונם, הוא נמצא בסמיכות למוסדות חינוך ותרבות, והוא קרוב מאוד ליציאה לכביש 431 ולכביש 4. בעתיד גם צפוי להיפתח במקום סניף של טיפת חלב – מה שיקל מאוד על הזוגות הצעירים הרבים שמתגוררים בשכונה.

טווח המחירים בפרויקט: דירת 4 חדרים בקומה ה-9, בשטח 105 מ"ר ומרפסת 12 מ"ר, החל מ-1.740 מיליון שקלים. דירת 5 חדרים בקומה ה-5, בשטח 123 מ"ר ומרפסת 12 מ"ר, החל מ-1.810 מיליון שקלים. מיני פנטהאוז עם 5 חדרים בשטח 170 מ"ר בשילוב מרפסות בגודל 85 מ"ר עם נוף לים או להרי יהודה וירושלים, החל מ-2.8 מיליון שקלים.

פרויקט מערב רחובות - 431

הקומפלקס משקיף לפארק המשתרע על פני שטח של 12 דונם

 

פרויקט מערב רחובות - 431

מיני פנטהאוז החל מ-2.8 מיליון שקלים

 

פרויקט מערב רחובות - 431

מבט מבפנים על דירת פנטהאוז בפרויקט

 

אביסרור משה ובניו הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור המשמש כיום כנשיא החברה. בניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה. כחברה משכנת היא מסווגת בדירוג בלתי מוגבל (דירוג ג') ובנוסף להיותה חברה קבלנית היא רשומה כחברה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח. פרויקטים נוספים של החברה ניתן למצוא בין היתר בבאר שבע, פתח תקווה, בת ים, מודיעין, ראש העין, יבנה ואשקלון. במסגרת "מחיר למשתכן" מציעה החברה פרויקטים בגדרה, ראשון לציון ובאר שבע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר