קבוצת מאמאנט זהב
קבוצת מאמאנט זהב

קבוצת "מאמאנט זהב" לתושבות רחובות בנות 60+ מחפשת שחקניות נוספות

ליגת מאמאנט רחובות מונה כ-20 קבוצות המורכבות מכ-200 נשים תושבות רחובות. בין הקבוצות גם קבוצה ייחודית, "מאמאנט זהב" לנשים בנות 60+, שמחפשת שחקניות נוספות. הקפטנית מירה וינר: "הכיף, החברותא, שריפת הקלוריות ותחושת ההצלחה מובטחים לכל מי שמגיעה"

פורסם בתאריך: 21.1.20 13:58

-->

ליגת מאמאנט רחובות מונה כ-20 קבוצות המורכבות מכ-200 נשים תושבות רחובות. בין הקבוצות גם קבוצה ייחודית, מאמאנט גולד או מאמאנט זהב, לנשים בנות 60+. זוהי השנה השלישית של הקבוצה אשר משחקת ומשתלבת בליגה המקומית, וכעת הן מחפשות שחקניות נוספות.

מירה וינר, קפטנית הקבוצה: "כל מי שכוחה במותניה, יודעת למסור ולתפוס כדור, לרוץ, לנתר ולקפץ, מוזמנת להצטרף. יש לנו מאמן מצוין. לימוד כללי המשחק אינו דורש מאמץ רב, והכיף, החברותא, שריפת הקלוריות ותחושת ההצלחה מובטחים לכל מי שמגיעה. אתן מוזמנות להתקשר אלי: 0526270707 ולהצטרף. לא תצטערו לרגע".

האימונים נערכים בימי שלישי בשעה 9:30, כאשר האימון מועבר על ידי מאמן מקצועי, רומן איזקזוב.

מאמאנט רחובות

מאמאנט רחובות

 

חברת המועצה מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור: "אני משחקת במאמאנט כבר שנים, כי מאמאנט מעניקה לי כל כך הרבה – גם ספורט, גם חברה עם נשים מרחובות וגם התחרותיות, כי בכל זאת מדובר בספורט, אבל הכל באהבה. קבוצת מאמאנט מהווה עוד חלק מהמודל של המאמאנט הארצי, הזדמנות שווה לספורט לכולן. אני רוצה להודות לאנשים שמלווים את הפרוייקט בחברה העירונית: מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנהל מחלקת הספורט דורון שמחי, מנהל ליגת מאמאנט אלכס ברמכר, ואחרונה חביבה, לנשמה של מאמאנט רחובות, סיגל לוי".

סיגל לוי, יו"ר מאמאנט רחובות

סיגל לוי, יו"ר מאמאנט רחובות

 

אוה גור

אוה גור

חברת המועצה רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "אני מזמינה את הצעירות ברוחן להצטרף למאמאנט זהב נשים ולהגיע לאימון ניסיון. כושר גופני קודם אינו נדרש, אין לי ספק שהשתתפות בקבוצה ספורטיבית היא דרך מעולה לשמור על כושר ולהרחיב את המעגל החברתי".

אלכס ברמכר, מייסד ומנהל ליגת מאמאנט רחובות בחברה העירונית: "אני שמח וגאה לראות כל כך הרבה נשים שספורט והנאה משולבים בחיי היום יום שלהן. הקבוצות מהוות בנוסף לספורט גם מעגל חברתי, יש המון פעילויות נוספות, טורנירים ומפגשים. החברה העירונית שמחה להיות חלק ממיזם ארצי חשוב זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר