ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)
ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)

תסתכלו לנו בלבן של השיניים

שוקו לא רק לילדים, משקה פרוביוטי מועשר בוויטמין סי, מילקי במהדורת חורף חגיגית, גמדים בתוספת שיבולת שועל, וערכת הלבנת שיניים בשני שלבים

פורסם בתאריך: 20.1.20 08:52

-->

בדרך כלל לא תראו יותר מדי אנשים מבוגרים שותים שוקו, שכן המשקה המתוק הזה מזוהה בעיקר עם ילדים (ועם הקייטנות של פעם). יטבתה מקבוצת שטראוס נמצאת בדרך הבטוחה לשנות את המצב הזה בקלות, עם השקת שוקו ספלנדיד, משקה עם שוקולד מריר מעולה שפונה לקהל הבוגר ש"מבין עניין".

המשקה החדש הוא פרי של שיתוף פעולה בין המומחיות של "עלית" מקבוצת שטראוס בשוקולד, והמומחיות של מחלבת יטבתה בעולם משקאות החלב. התוצאה נהדרת ונותנת תחושה של המשקאות השוקולדיים האמיתיים שניתן למצוא בבתי קפה בארץ וברחבי העולם.

מחיר: 6-11 שקלים לבקבוקים של 350 מ"ל או ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: מעולה. אוהבי שוקולד מריר איכותי ילקקו את השפתיים.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

שוקו ספלנדיד 350 מ"ל (צילום: סטודיו שטראוס)

שוקו ספלנדיד 350 מ"ל (צילום: סטודיו שטראוס)

 

מחלבת שטראוס משיקה מהדורת חורף בסדרת אקטימל – והפעם בטעם אננס ובתוספת ויטמין סי.

אקטימל הוא משקה יוגורט פרוביוטי הנוצר מחלב שעבר תסיסה. לאקטימל מוסף בתהליך ייחודי החיידק הפרוביוטי L.casei. כל בקבוק אקטימל מכיל יותר מ-10 מיליארד חיידקים חיים מסוג זה. הודות לבקרת איכות מתמדת וקפדנית, תהליך הייצור של אקטימל מבטיח שגשוג ראוי של החיידקים הפרוביוטיים, תוך שמירה על כמותם לאורך כל חיי המדף.

בנוסף ליתרונות חיזוק ההגנה הטבעית של הגוף בזכות החיידקים הידידותיים שבאקטימל, הוספו גם 25 מ"ג ויטמין C לכל בקבוק. ויטמין C אינו מיוצר על ידי גוף האדם ולכן יש לקבלו מהמזון, למשל מפלפל אדום ותפוז.

המוצר החדש טעים מאוד, מכיל 1.4% שומן ומגיע במארז של 8 יחידות.

מחיר: 20 שקלים לשמינייה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: גם עוזרים לגוף וגם נהנים מהטעם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * *

אקטימל אננס ויטמין סי (צילום: סטודיו שטראוס)

אקטימל אננס ויטמין סי (צילום: סטודיו שטראוס)

 

מילקי, אחד המוצרים הכי אהובים בישראל, לא מפסיק להתחדש. אחרי אין ספור תוספות ובנוסף לטעמים שוקולד מריר, שוקולד חלב ושוקולד לבן, מגיעים עתה הטעם הרביעי והחמישי של השוקולד: מילקי בטעם בלונדי – שוקולד לבן וקרמל; ומילקי בטעם רובי – השוקולד הוורוד המתאפיין בטעם פירותי חמצמץ.

שני הטעמים החדשים מכילים שוקולד לבן אמיתי והם פרי שיתוף פעולה בין המומחיות של "עלית" בשוקולד למומחיות של מחלבת שטראוס בפיתוח במעדנים.

מחיר: 3.20 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: טעים ומיוחד, עם עדיפות קלה לרובי על פני הבלונדי, אבל בעינינו המילקי הקלאסי עדיין הטוב מכולם.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים למילקי בטעם בלונדי: * * *

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים למילקי בטעם רובי: * * * *

מילקי בלונדי ומילקי רובי (צילום: סטודיו שטראוס)

מילקי בלונדי ומילקי רובי (צילום: סטודיו שטראוס)

מחלבת שטראוס משיקה תחת המותג 'גמדים' 2 פאוצ'ים של "גמדים ארוחת בוקר", בטעמים תות או וניל.

סדרת "גמדים ארוחת בוקר" שומרת על המאפיינים הייחודים של 'גמדים', הכוללים את ההרכב הייחודי: סידן, ברזל, אבץ, ויטמין D, וויטמין A, כשהפעם נוספה למתכון שיבולת שועל.

רכיבי המוצר מופיעים באופן בולט וברור בחזית האריזה, על מנת לאפשר להורים להכיר טוב יותר את המוצר שהם בוחרים לילדיהם. המוצרים משווקים בפאוצ'ים אישיים של 100 גרם, הנוחים לצריכה "בדרך".

מחיר: 4.5 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שורה תחתונה: הילדים אהבו וגם האמא אמרה שזה לא רע, רק חבל שיש ברכיבים גם חצי כפית סוכר לבן ושלא כל כך מורגשת שיבולת השועל.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * 

גמדים ארוחת בוקר (צילום:סטודיו שטראוס)

גמדים ארוחת בוקר (צילום:סטודיו שטראוס)

 

שיניים לבנות הן כרטיס הביקור שלנו, אך עם השנים צבע הפנינה שלהן דוהה והן מאבדות את הברק הטבעי שלהן בגלל כתמים אפורים או צהובים. מסקר שנערך על ידי Oral-B עולה כי 54% מכלל האוכלוסייה בישראל לא מרוצים מלובן השיניים שלהם, ללא קשר לגיל או מגדר.

בדיוק לשם כך Oral-B משיקה ערכת הלבנה בשני שלבים: שלב 1 – צחצוח במשחת שיניים להלבנה המסירה עד 100% מהכתמים ב-3 ימים; שלב 2 – צחצוח במאיץ הלבנה חדש וייחודי לשיפור ושימור לובן השיניים.

ערכת ההלבנה החדשה כוללת את משחת השיניים3D White Luxe Perfection  אשר מסירה כאמור עד 100% מהכתמים בתוך 3 ימים, באמצעות טכנולוגיה המבצעת ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר. בנוסף כוללת הערכה את מאיץ ההלבנה 3D White Luxe Whitening Accelerator אשר מכיל פי 2 יותר חומר מפרק כתמים וגם מייצר שכבת הגנה מסביב לשיניים, אשר מונעת כתמים חדשים במשך 24 שעות. מאיץ ההלבנה יוצר את שכבת מגן באמצעות רכיב ייחודי אשר נקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים מפני השן ומשמש גם כמגן למניעת אבנית.

דנה זרמון, שמובילה את קמפיין סדרת המוצרים, אומרת: "כמי שמבינה את חשיבות החיוך הלבן, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות, חשוב לי להציג חיוך מושלם ללא פילטרים, אמיתי. לכן אני שמחה להוביל הקמפיין. עם ערכת ההלבנה מתקבל אפקט מועצם של הלבנה ומניעת הידבקות כתמים חדשים – סדרה שמניסיון עושה את העבודה ומלבינה את החיוך".

מחיר: 59.90 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

שורה תחתונה: הלבן היום לבן מאוד.

הציון שלנו מתוך 5 כוכבים: * * * * *

ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)

ערכת הלבנת השיניים של Oral-B (צילום: יח"צ חו"ל)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר