השקת מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות
השקת מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות

הצלחה גדולה לאירוע השקת מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות

מועדון חדשנות עירוני חדש הושק ברחובות, באירוע INNOVISION-Deep Tech בשיתוף דה מרקר ומינהלת אזורי התעסוקה. חברת המועצה ומחזיקת תיק החדשנות שיזמה את הקמת המועדון, איטל בציר-אלשיך: "זו רק יריית הפתיחה לאירועים המתוכננים לשנת 2020"

פורסם בתאריך: 6.1.20 14:42

-->

אמש (ראשון) הושק בבר Jem's שבפארק המדע ברחובות מועדון החדשנות העירוני INNOVISION. את הקמת המועדון יזמה חברת המועצה ומחזיקת תיק החדשנות איטל בציר אלשיך, בשיתוף מינהלת אזורי התעסוקה והחברה לפיתוח רחובות. המועדון נועד לחזק את קהילת החדשנות העירונית בתחומים שונים האופייניים למרחבי העסקים העירוניים בעיר, ובהם: היי-טק, ביו-טק, אגרו-טק, פוד-טק, קהילה ועוד.

אירוע הפתיחה נערך בנוכחות ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, חברי המועצה איטל בציר-אלשיך, שאול צגהון וגיא צור, מנכ"ל ה.ל.ר ניסים סלמן, וראש מינהלת אזורי התעסוקה עדי מוטולה ספיר, יזמים, עובדי הייטק, משקיעים, סטודנטים וכל מי שמתעניין בתחום.

רחמים מלול, איטל בציר-אלשיך, דורון מילברג ועדי מוטולה ספיר

רחמים מלול, איטל בציר-אלשיך, דורון מילברג ועדי מוטולה ספיר

 

ראש העיר רחמים מלול פתח את האירוע והזמין יזמים ובעלי חברות שהגיעו אליו מחוץ לעיר, לשקול להקים את החברה שלהם במרחבי העסקים העירוניים, ביניהם פארק ת.מ.ר (פארק המדע), פארק העסקים ע"ש הורוביץ ואזור התעסוקה ע"ש רכטמן.

מלול: "רחובות הפכה להיות אבן שואבת לא רק ליזמי נדל"ן, אלא גם ליזמי הייטק. פארק ת.מ.ר הוא אחד מעוגני התעסוקה בעיר והוא מלא עד אפס מקום. בימים אלה אנו פועלים ליצירת היצע תכנוני לשטחי מסחר ותעסוקה נוספים. יזמים יוכלו ליהנות כאן משילוב של הון אנושי מנצח, מיקום אטרקטיבי שאין עוד כמותו בכל הארץ וקרבה למוסדות אקדמיים מהשורה הראשונה".

בציר-אלשיך הודתה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה על התמיכה והרוח הגבית לאורך כל התקופה, וציינה: "המטרה שעומדת לנגד עיננו היא להמשיך ולקדם את רחובות כעיר משגשגת בתחום הטכנולוגיה והתעסוקה. מועדון החדשנות הוא מועדון קהילתי לשיח מדעי וטכנולוגי, והשלב הבא והטבעי הוא הקמת מרכז חדשנות פיזי. במהלך השנה האחרונה ביחד עם ראש העיר, מנכ"ל העירייה ומינהלת אזורי התעסוקה נבחנו אלטרנטיבות להקמת מרכז החדשנות וכולי תקווה שכבר בתקופה הקרובה נוכל לשתף את הציבור בפרטים נוספים".

איטל בציר-אלשיך

איטל בציר-אלשיך

 

במהלך הערב התקיים שיח מקצועי עם מייסד ומנכ"ל פלטפורמת ההשקעות "Ourcrowd", ג'ון מדבד. כמו כן באירוע השתתפו יזמים מובילים מעולם ה-Deep Tech, המובילים טכנולוגיות שעומדות לשנות את חיינו בעידן הנוכחי: מיכאל גבאי, תושב העיר ומייסד "Trigo Vision" הציג פתרון התייעלות לרכישה בסופר ללא מעבר בקופה וללא סריקה. דידייה טוביה מנכ"ל "Aleph Farms" אשר יושבים בפארק ת.מ.ר, שוחח על פיתוח בשר "מתורבת" אשר מיוצר תוך התייעלות סביבתית, ללא פגיעה בחי וללא אנטיביוטיקה. קרינה אודנייב מייסדת Cortica אשר דיברה על פיתוח תבונה מלאכותית המיושמת במכוניות אוטונומיות, סריקת כבודה, זיהוי פנים במקומות הומי אדם, זיהוי מגמות פיננסיות, וסיוע בזיהוי אירועים פוגעניים בגני ילדים. ד"ר רז יצחקי טמיר מייסד ומנכ"ל "NSLCOMM" הציג לווייני תקשורת בטכנולוגיה חדשה אשר תומכת בחיבור תקשורת למקומות מבודדים. אריאל רוזנפלד מנכ"ל 3DSignals שוחח על פיתוח ציוד המתחבר למכונות ישנות במפעלים ומאפשר התייעלות תוך חודשים ספורים. יפעת שוב מייסדת ושותפה "Agrematch" הציגה טכנולוגיה המותאמת לחקלאים, לאבחון מחלות של גידולי השדה והתאמת פתרונות ללא חומרי הדברה.

סמנכ"לית ה.ל.ר וראש מינהלת אזורי התעסוקה, עו"ד עדי מוטולה-ספיר, השותפה להקמת מועדון "Innovision": "כחלק מאסטרטגיה של פיתוח העיר, אנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בקהילת חדשנות שתהא מעוררת השראה ותמשוך אל העיר יזמים מערים אחרות שירצו לזכות בערך מוסף שמייחד את רחובות על פני ערים אחרות".

האירוע המשותף עם דה מרקר היווה את יריית הפתיחה לאירועים נוספים ושיתופי פעולה עם חברות, מיזמים וסטארטאפים.

האירוע הבא במסגרת "INNOVISION" יתקיים ב-15.1 בשעה 20:30 בהיכל התרבות העירוני, ויכלול את ההצגה "השיטה" של תיאטרון באר שבע, בעלות מיוחדת של 55 שקלים (ישיבה ביציע) בהכנסת קוד קופון 55.

ההצגה עוסקת בשוק העבודה החדש, האתגרים והמחיר שאנו כחברה משלמים על ההישגיות. אנחנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית, בה ההתפתחויות הטכנולוגיות קובעות את סדר היום החדש כמעט בכל תחום, לרבות על עולם התעסוקה אשר הולך ונסמך על רובוטיקה, אוטומציה ובינה מלאכותית אשר תופסות את מקום העבודה האנושי.

ניתן לרכוש כרטיסים בקישור זה. פרטים נוספים בדף הפייסבוק של מועדון החדשנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר