שלישיית אלכסנדר (צילום: דנה רם)
שלישיית אלכסנדר (צילום: דנה רם)

שלישיית אלכסנדר תככב בקונצרט הבא בסדרת פניני המוזיקה הקאמרית ברחובות

הקונצרט השני בסדרת פניני המוזיקה הקאמרית יתקיים ביום רביעי ה-18.12.19 בשעה 20:30 בבימת הנוער. בקונצרט ינגנו שלישיית אלכסנדר הכוללת את הכנר נתאי צרי, הפסנתרנית מיכל טל והצ'לנית אלה טובי

פורסם בתאריך: 8.12.19 09:10

-->

הקונצרט השני בסדרת פניני המוזיקה הקאמרית, בהפקת המחלקה למוזיקה של החברה העירונית רחובות, יתקיים ביום רביעי ה-18.12.19 בשעה 20:30 בבימת הנוער (מחיר כרטיס: 90 שקלים).

הסדרה מקבצת את מיטב נגני המוזיקה הקלאסית מהארץ ומהעולם. בקונצרט הראשון ניגנו "רביעיית כרמל" שאירחה את נגן קרן היער ראובן אלון. לצד היכולת המוזיקלית, ראובן הימם את הקהל עם מידע מעניין על התפתחות הקרן מימיה הראשונים ככלי תרועת הציד עד ימנו אנו בתור כלי תזמורתי.

בקונצרט השני ינגנו שלישיית אלכסנדר הכוללת את הכנר נתאי צרי, הפסנתרנית מיכל טל והצ'לנית אלה טובי. השלישייה נקראת ע"ש אלכסנדר טל ז"ל, אביה של מיכל טל שהיה כנר ישראלי ידוע, והיא זכתה כמעט מיד עם הקמתה לתהודה והכרה הן על ידי קהל שוחרי המוזיקה הקלאסית והן על ידי העולם המקצועי המוזיקלי בישראל, בשל הרזומה האישי העשיר של כל אחד מהם.

נגני ההרכב ידועים כמבצעים המופיעים רבות בארץ ובחול, מחנכי דורות של מוזיקאים, יזמים של פרויקטים מוזיקאליים בארץ ובעולם. נתאי צרי הוא מבכירי הכנרים הישראלים, מרבה להופיע ברסיטלים, בשיתופי פעולה קאמריים מגוונים וככנר ראשי. הצ'לנית אלה טובי שיתפה פעולה בקונצרטים רבים ובפסטיבלים עם נגנים מהשורה הראשונה בעולם. הפסנתרנית מיכל טל הופיעה לאורך השנים עם כל התזמורות בארץ וניגנה עם תזמורות רבות בעולם, זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרסים ראשונים בתחרותיות בינלאומיות לפסנתר. בנוסף, ניגנה ברסיטלים ובקונצרטים קאמריים רבים בקרנגי הול, בניו יורק ובאירופה.

הזמנת כרטיסים במחלקה למוזיקה, טל': 086683881/2.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר