צמידי נינג'ה של תמי4 (צילום: יח"צ)
צמידי נינג'ה של תמי4 (צילום: יח"צ)

גמדים, נינג'ות וחיתולים

שטראוס משיקה מיתוג מחודש ל'אקטיביה', לראשונה בגמדים סדרת 'פרי וירק', זוגלובק מרחיבה את סדרת הפרימיום "קבנוס סטיקס ריינהולד'ס", צמידי נינג'ה לתמי4, וסדרת סופר פרימיום חדשה של חיתולי האגיס

פורסם בתאריך: 24.11.19 14:40

-->

מחלבת שטראוס משיקה מיתוג מחודש למותג אקטיביה מבית דנונה, תחת ההבטחה "הדרך הטעימה לפרוביוטיקה". זאת לצד השקת מוצרים חדשים אשר יאפשרו חלופות נוספות לצריכת פרוביוטיקה טעימה ובריאה. בין החידושים השיקה החברה:

אקטיביה צ'יה: יוגורט פרוביוטי בתוספת זרעי צ'יה ופרי בטעמים תות ואפרסק.

אקטיביה SHOT פרוביוטי: יוגורט פרוביוטי בבקבוקון 100 גרם בטעמים תות ולבן.

אקטיביה שכבת פרי: יוגורט לבן על שכבת פרי מפנקת בטעמים תות, אננס ואפרסק.

שני ארד, דיאטנית שטראוס: "במערכת העיכול חיה מטבעה אוכלוסיית חיידקים ידידותיים, אך אין עדיין הוכחה חד משמעיות לכך שהחיידקים האלה מסוגלים להתיישב באופן קבוע. לכן מומלץ להקפיד על צריכה יומיומית של מוצרים פרוביוטיים, כדי לשמר את הפעילות המיטיבה של החיידקים".

קרין לקסר, מנהלת שיווק דנונה: "אקטיביה הינו יוגורט אשר בתהליך הפיתוח שלו, הוסיפו ליוגורט חיידקי פרוביוטיקה Bifidus Actiregularis, שהוכחו קלינית כעמידים יותר במערכת העיכול ובכך הופכים את אקטיביה לשונה מיוגורט ביו רגיל, ולדרך טעימה וזמינה לצריכת פרוביוטיקה באופן יום-יומי".

מחיר: 4.60 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אקטיביה (צילום: סטודיו שיק דיזיין)

אקטיביה (צילום: סטודיו שיק דיזיין)

 

מחלבת שטראוס משיקה לראשונה תחת המותג גמדים סדרת מוצרים המשלבים פרי וירק. הסדרה החדשה כוללת שני טעמים: גמדים 'פרי וירק' בטעם תפוח-גזר, וגמדים 'פרי וירק' בטעם סלק-תות.

הסדרה שומרת על המאפיינים הייחודים של 'גמדים', הכוללים את ההרכב הייחודי – סידן, ברזל, אבץ, ויטמין D, ו-ויטמין A, וכן את רשימת הרכיבים בחזית האריזה באופן בולט וברור ורק עם חצי כפית סוכר מוסף בגביע.

שני ארד, דיאטנית חברת שטראוס: "חשוב ומומלץ לחשוף פעוטות למגוון רחב של פירות וירקות בגיל צעיר, להפחתת בררנות אכילה".

המוצרים משווקים במארז של ארבעה גביעים המכילים 100 גרם כל אחד. הילדים מאוד אוהבים ולנו נותר רק להמליץ בחום!

מחיר: 8.33-12.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

גמדים פרי וירק (צילום: סטודיו שייק דיזיין)

גמדים פרי וירק (צילום: סטודיו שייק דיזיין)

 

חברת זוגלובק משיקה שני טעמים חדשים בקבנוס סטיקס, כחלק מסדרת הפרמיום "ריינהולד'ס". בתהליך הפיתוח של קבנוס סטיקס, מקלות קבנוס דקים, נעשה שימוש בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המדייקת את רמת העישון, רמת השומן ואחוזי הייבוש. בכך מודגש הטעם העשיר שהופך את המוצר לנשנוש המושלם – חגיגה של טעמים מעושנים במליחות עדינה.

בינואר 2018 הושק הטעם הראשון – קבנוס סטיקס מעושן עם נגיעות של מלח ים. בעקבות הצלחת המוצר הוחלט להרחיב את הסדרה עם שני טעמים חדשים נוספים:

קבנוס סטיקס בטעם מקסיקני – שילוב לוהט של פלפל חלפיניו ופלפל צ'ילי חריף.

קבנוס סטיקס בטעם סיציליאני – מיקס תבלינים מחבל סיציליה ובנינוח איטלקי עם עגבניות מיובשות, רוזמרין ושום.

משקל כל מארז 50 גרם.

מחיר: 9.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

קבנוס סטיקס בטעמים (צילום: סטודיו זוגלובק)

קבנוס סטיקס בטעמים (צילום: סטודיו זוגלובק)

שתיית מים היא אחת ההמלצות הראשונות של כל מאמן כושר. כחלק מחסות ושיתוף פעולה עם התוכנית "נינג'ה ישראל", תמי4 של שטראוס הנפיקה צמידי סיליקון אופנתיים עם הכיתוב "נינג'ות אמיתיים שותים מים", אשר יזכירו ויעודדו את העונדים אותם לשתות יותר מים ויעזרו להם להיות "נינג'ות אמיתיים".

יובל גור, סמנכ"ל שיווק שטראוס מים: "אחד התוצרים של הכנסת בר מים תמי4 הביתה הוא שתייה רבה יותר של מים בכלל, וגם על חשבון שתייה ממותקת. 92% מלקוחות תמי4 כבר מעידים שעם בר המים תמי4 בבית המשפחה שותה יותר מים".

הצמידים יחולקו ללקוחות תמי4 בכל ביקור של טכנאי או מתקין.

צמידי נינג'ה של תמי4 (צילום: יח"צ)

צמידי נינג'ה של תמי4 (צילום: יח"צ)

 

קימברלי קלארק משיקה סדרת סופר פרימיום חדשה להגנה על עור התינוק תחת מותג החיתולים "האגיס": HUGGIES Extra Care.

סדרת החיתולים החדשה היא היחידה עם כריות ספיגה רכות להגנה אולטימטיבית על עור התינוק ומיוצרת מחומרים אווריריים במיוחד המאפשרים לעור התינוק לנשום. הסדרה החדשה כוללת חיתולים בכל המידות המתאימים לכל שלבי ההתפתחות של התינוק:

Extra Care for Little Babies מידות NB עד מידה 2: סדרת חיתולים ייעודית המותאמת במיוחד לתינוקות לאחר הלידה. בנוסף לכריות הספיגה הרכות האהובות ע"י ההורים, שודרג הכיס פנימי הייחודי להגנה טובה יותר מפני יציאות רכות באזור הגב יחד עם לוכדי נוזלים עבים גבוהים יותר, להגנה טובה יותר על עור התינוק.

Extra care מידות 3 עד 5: החיתולים משמרים את כל היתרונות האהובים של המידות הקטנות עם התאמה לשלב ההתפתחות האקטיבי של התינוק, ולכן מתווספות תעלות לפיזור נוזלים אחיד המסייעות בשמירה על עור התינוק יבש.

כל החיתולים בסדרה בעלי מותנית רכה וגמישה במיוחד להתאמה מיטבית לגוף התינוק וסמן רטיבות המשנה את צבעו כאשר החיתול רטוב.

להשלמת חוויית ההחתלה, פותחו מגבוני HUGGIES Extra Care בטכנולוגיית סיבים ייחודית. המגבונים עדינים לעור כמו צמר גפן ומים, בעלי מרקם רך ועבה במיוחד.

עדי קריב, סמנכ"לית שיווק קימברלי קלארק ישראל: "עור התינוק דק פי 5 מעור אדם בוגר, ומרגע שהוא נולד החיתול נמצא על גופו כמעט 24 שעות ביממה. התובנה הזו, יחד עם הרצון שלנו כהורים להעניק את הטוב ביותר לתינוקות שלנו, היא ההשראה שעמדה לנגד עינינו בפיתוח הסדרה. ייצרנו את הכי טוב שאנו יודעים עבור התינוקות שלכם, תוך שימוש בחוד החנית של הטכנולוגיה והחדשנות על מנת להעניק את ההגנה הטובה ביותר לעורו העדין של התינוק".

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

האגיס אקסטרה קר (צילום: האגיס)

האגיס אקסטרה קר (צילום: האגיס)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר