ערב שירי מאיר אריאל בגן הבנים
ערב שירי מאיר אריאל בגן הבנים

זרעי קיץ נישאו ברוח של רחובות

עוד ערב קסום נערך במסגרת מיזם ספריות הרחוב ברחובות, והפעם עם ג'אם מאיר אריאל בגן הבנים שבשכונת נווה יהודה

פורסם בתאריך: 17.8.17 09:05

-->

גיטרות, שירונים, בוטנים, אבטיחים והמון חיוכים. כל אלה ועוד היו חלק מהחוויה הנהדרת שסיפק לנו ערב ג'אם מאיר אריאל בגן הבנים ברחובות, במסגרת מיזם ספריות הרחוב ברחובות.

למי שעדיין לא היה באחד האירועים המוצלחים הללו, נסביר: מדובר בחלק ממהלך תרבותי נרחב שיזמה עיריית רחובות, פרי מוחו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים מתן דיל. במהלך החופש הגדול, כחלק מהרעיון החברתי והקהילתי העומד מאחורי מיזם ספריות הרחוב – 'ארגזי סיפורים' – מתקיימים בכל שבוע מפגשי שכונה לילדים ולמבוגרים, בכל פעם ליד ספריה אחרת בעיר. המנהלת האמנותית שעומדת מאחורי הרעיון היצירתי והקונספט הייחודי הזה היא דפנה מנור, ומי שמפיקה את האירועים היא מיכל גולן.

בשעריים חגגו בחאפלה תימנית

אמש (רביעי) המפגש השבועי נערך בשכונת נווה יהודה, עם ג'אם סשן של מאיר אריאל בגן הבנים. ושוב, כמו תמיד, מי שלא בא פשוט הפסיד. אמנים מקומיים מהשכונה ומרחבי העיר הגיעו לשיר ולנגן ממיטב המוזיקה של מאיר אריאל, ואליהם הצטרפו כ-200 תושבי השכונה – ילדים, בני נוער, מבוגרים וקשישים – שנהנו כולם מאווירת הסתלבט שאפיינה את מאיר אריאל ז"ל.

ערב שירי מאיר אריאל בגן הבנים

ערב שירי מאיר אריאל בגן הבנים

 

ערב שירי מאיר אריאל בגן הבנים

הגיטרות והאקורדים נשלפו

 

אחרי שחולקו שירונים ואקורדים היו כאלה שניגנו, היו כאלה ששרו, הרוב התחבקו, שוחחו ונשנשו מהכיבוד שהוצע על שולחן במקום.

היה תענוג גדול אמש בגן הבנים ברחובות!https://www.arimnews.co.il/culture/2966

Geplaatst door ‎ערים‎ op woensdag 16 augustus 2017

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, עו"ד מתן דיל, ומנהל מחלקת הילדים והנוער בעירייה, אבי יוספי, נכחו גם הם באירוע והתקשו למחוק את החיוך, כמו יתר המשתתפים.

דיל: "מי שמכיר 'ראש עירוני' יודע שאין דברים כאלו. אני חושב שהצלחנו לפרוץ איזשהו חסם. כשחושבים על עירייה חושבים בתבניות מסוימות, אבל אנחנו הצלחנו ליצור אירועים אותנטיים שמגיעים מהשטח, מהציבור, מהאנשים עצמם ומהאהבה לתרבות. האירוע הזה כל כך יפה, וזה בזכות התושבים וההרמוניה הזאת שמתרחשת פה. כל שכונה מאופיינת במיוחדות שלה ובכל שכונה קורה משהו אחר לגמרי. אני רוצה להודות לשותפים שלי – חברי המועצה עודד עמרם ויעל בק, וכמובן לשתי התותחיות דפנה מנור ומיכל גולן".

מתו דיל ומיכל גולן

מתן דיל ומיכל גולן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר