מקבלי המלגות הקהילתיות
מקבלי המלגות הקהילתיות בעבר

סטודנטים תושבי רחובות? בואו להגיש מועמדות למלגה חברתית בסך 10,000 שקלים

עיריית רחובות, באמצעות מרכז הצעירים העירוני "הפלטפורמה" של החברה העירונית ומפעל הפיס, מעניקים לסטודנטים בגילאי 18-35 מלגה חברתית בסך 10,000 שקלים. ההרשמה עד לתאריך 25.11

פורסם בתאריך: 22.10.19 10:04

-->

המחזור השמיני של תוכנית המלגות החברתיות מבית עיריית רחובות ומפעל הפיס יצא לדרך. במסגרת התוכנית יחולקו 10 מלגות בסכום של 10,000 שקלים כל אחת לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר לתואר ראשון או שני.

על מנת לקבל את המלגה יש להציע רעיון לפרויקט חברתי לקהילת הצעירים בעיר. המציעים הנבחרים יזכו במלגה ובמסגרת הפרויקט יוציאו את הרעיון שלהם לפועל, במסגרת ביצוע  130 שעות התנדבות.

על הסטודנטים להיות תושבי העיר בגילאי 18-35 המתגוררים ברחובות ולומדים לתואר ראשון/ שני / תעודת הוראה / הנדסאים במוסד המוכר על ידי המל"ג / מה"ט. על הסטודנטים להימצא בעיר במשך רוב ימות השבוע ולהשתתף בשיעורי ההכשרה  המהווים חלק מהמלגה. ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 25.11.2019.

להגשת מועמדות יש למלא את טופס ההרשמה המקוון ולצרף אליו תעודת זהות + ספח בו מצוין כי עיר המגורים היא רחובות (יש להראות את תאריך הנפקת הספח), אישור לימודים לשנת תש"פ, אישור רשמי על מספר שעות לימוד לסמסטר א' בלבד (תואר ראשון / תעודת הוראה 14 שעות, תואר שני 8 שעות שבועיות. סטודנטים באוניברסיטה הפתוחה –שני קורסים ומעלה) וקורות חיים.

ראש העיר רחמים מלול: "כעיר המדע והתרבות אנו רואים חובה וזכות גם יחד בתמיכה בסטודנטים ובהשכלה גבוהה. השילוב בין מלגות לבין פרויקטים חברתיים מבטא את החשיבות שאנו מייחסים לערכים לצד הישגים. אני מזמין את הסטודנטים תושבי רחובות להגיש מועמדות למלגה".

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "שמחה גדולה לפתוח שנה אקדמית חדשה ברחובות. המלגות החברתיות משקפות את האמון ביצירתיות של הסטודנטים הרחובותיים ומציעות להם ולהן אפשרות להגשים את היצירתיות הזו גם בשדה החברתי. אנחנו מצפים מהסטודנטים ומהסטודנטיות להציע מענה חדשני לאתגרים בעיר. חשוב מאוד לראות שיתופי פעולה עם ארגונים קיימים ולדאוג להמשכיות של פרויקטים קיימים ומוצלחים. זוהי הזדמנות טובה לברך את כלל הסטודנטים בשנה טובה. הצלחתכם הצלחתנו, חזקו ואמצו".

אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "זו הזדמנות נהדרת עבור הפלטפורמה, מרכז הצעירים העירוני, לחלק מלגה משמעותית, לפעול למען הצעירים ולאפשר להם לרכוש ניסיון שיבוא לידי ביטוי בקורות החיים שלהם כשהם יחפשו עבודה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות לדורית, רכזת תחום מעורבות חברתית בפלטפורמה רחובות, בטלפון: 089314812 או במייל [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר