היכל התרבות מלא מפה לפה
היכל התרבות מלא מפה לפה

פסטיבל "שרים בסוכות" נפתח עם היכל תרבות מלא בהופעת מחווה ליוסי בנאי ז"ל

היכל התרבות התמלא מפה לפה במופע הפתיחה של "שרים בסוכות", עם ערב מחווה ליוסי בנאי ז"ל. היום ומחר יימשכו האירועים ברחבת העירייה

פורסם בתאריך: 16.10.19 07:12

-->

אמש (שלישי) נפתח פסטיבל ״שרים בסוכות״ המסורתי של החברה העירונית רחובות, במעמד ראש העיר רחמים מלול וחברי מועצה, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה וקהל גדול מאוהבי יצירותיו של אחד מגדולי אמני ישראל, יוסי בנאי ז״ל.

מופע מחווה ליוסי בנאי ז"ל

מופע מחווה ליוסי בנאי ז"ל

 

השנה ביקשו לרענן בחברה את הפסטיבל, ופתחו אותו באירוע מוזיקלי חגיגי ומיוחד בהיכל התרבות: ״מרוב אהבה", ערב מחווה מרגש לשיריו ויצירתו של בנאי, בשילוב שירי "הגשש החיוור" פרי עטו. במופע השתתפו אמנים רבים: נתן דטנר, ישראל גוריון, אורי בנאי, שלמה בראבא, דביר בנדק, אלון אופיר, עדי כהן, חן כהן, עידו רוזנברג, נעה אסנר ותמר שם אור.

רבים מהנוכחים באולם הצטרפו לשירים המוכרים והאהובים, שמרביתם הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית.

האמנים שהשתתפו במופע המחווה ליוסי בנאי ז"ל, עם שוקי קרומר ושלמה טולדו

האמנים שהשתתפו במופע המחווה ליוסי בנאי ז"ל, עם שוקי קרומר ושלמה טולדו

 

ראש העיר רחמים מלול נשא דברי ברכה: "אנו שמחים לארח הערב מופע מחווה ליצירתו של יוסי בנאי ז״ל, אמן ענק וחתן פרס ישראל. אני מאחל לכל תושבי העיר המשך חג שמח באירועים הבאים בפסטיבל ״שרים בסוכות״ ובחיק המשפחה והחברים".

איציק עובדיה, מנכ״ל החברה העירונית רחובות: ״אנו גאים לפתוח השנה את הפסטיבל בדרך שונה ושמחנו לראות שהקהל הצביע ברגליים ומילא את ההיכל. חג שמח".

הקהל הרחב מוזמן לבקר בסוכות ראש העיר ברחבת עיריית רחובות ובאירועי הפסטיבל היום ומחר (רביעי-חמישי) שיתקיימו ברחבת העירייה: היום בשעה 20:00 יתקיים מופע זמר של "צמד רעים" ואחריהם יהיה זה הזמר דודו פישר שישיר את שיריו האהובים.

ביום חמישי בשעה 20:00 הזמרת ורדינה כהן תופיע עם בנה קשת בן זאב בשירים מוכרים ואהובים, ולאחריהם יעלה וינעל את הפסטיבל הזמר קובי אפללו במיטב שיריו.

הכניסה חופשית לשני ערבי הפסטיבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר