סדנת לבבות (צילום: עדי אהרון)
סדנת לבבות (צילום: עדי אהרון)

מועדוני הקשישים ברחובות מעבירים "סדנת לבבות"

פרויקט יוצא דופן נפתח במרחב לגוף ולנפש בבית התרבות ברחובות: "סדנת לבבות" בה לומדים להכין במועדוני הקשישים בעיר לבבות מבד, שנשלחים לבתי חולים, בתי אבות, מרכזי סיוע ועוד

פורסם בתאריך: 20.9.19 06:25

-->

השבוע החל פרויקט "סדנת לבבות" בשיתוף פעולה של המרחב לגוף ולנפש בבית התרבות והמחלקה לרווחת האזרח המבוגר של החברה העירונית רחובות. במסגרת זו לומדים להכין במועדוני הקשישים בעיר לבבות מבד שנשלחים לבתי חולים, בתי אבות, מרכזי סיוע ועוד.

המשתתפות בפעילויות במועדון אושיות ובמועדון שעריים קיבלו, בסיוע העירייה, שאריות בדים, חוטים וכלי תפירה עמם הן תופרות את הלבבות. בתום הפעילות הלבבות מחולקים ברחבי העיר ומטרת הפרויקט להפיץ אהבת חינם לאנשים הזקוקים לחום ואהבה.

הפרויקט מובל על ידי נורית שי, מלווה רוחנית, מטפלת אנרגטית ומנחת מעגלי מדיטציה במרחב לגוף ולנפש, וד"ר רוני באום, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הוותיקים. נורית מעבירה את הסדנאות ואילו רוני סייעה ליצור את החיבורים בינה לבין מועדוני הקשישים.

"הרעיון הוא להכין לב מתוך כוונה טובה ושהכוונה הטובה תעבור לאלו שמקבלים את הלב. מלב אל לב" מספרת באום ומוסיפה: "הפידבקים מרגשים, אנשים נושאים איתם את הלב בתיק, ליד הכרית במיטה, בזמן השהות בטיפולים קשים ועוד".

הפעילות במועדוני הקשישים מחולקת לשלושה מפגשים. בשני המפגשים הראשונים מתקיימת פעילות של מדיטציה והכנת לבבות, ובפעילות השלישית מתקיימת מדיטציה עם פידבק על הסדנה מפי המשתתפות ולבסוף חלוקת הלבבות".

באום: "הנשים במועדוני הגמלאים נרגשות מהפרויקט ומהתחושה שבפעילות שלהן הן תורמות לעיר ולמי שזקוק לתמיכה ואהבה. זה המקום להודות לאורית, לשפרה כהן ונורית שי שפועלות עמי מכל הלב".

שיפרה כהן, מנהלת האגף לתרבות ידע ואמנות: "אנו נרגשים מהבשורה של הפרויקט החשוב של המרחב לגוף ולנפש, שכולו הענקה של אהבה מלב אל לב. אין לי ספק כי פרויקט זה מקדם קירוב לבבות ונותן הרגשה טובה לכל העוסקים במלאכה, וממלא באהבה גם את הנותן וגם את המקבל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר