יאיר לפיד
יאיר לפיד

יריות נורו לעבר פעילי "כחול לבן" באירוע קביעת המזוזה במטה החדש של המפלגה ברחובות

בסיום אירוע קביעת מזוזה במטה החדש של כחול לבן ברחובות, נורו יריות ככל הנראה מרובה אוויר לעבר פעילים. שניים נפגעו קל. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה שני חשודים

פורסם בתאריך: 29.8.19 21:36

-->

הערב (חמישי) התקיים ביקור של ח״כ יאיר לפיד ברחובות, שהתכבד בקביעת מזוזה במטה החדש של מפלגת "כחול לבן" ברחוב יעקב 13 בעיר.

בסיום האירוע שבו נכחו פעילים רבים, נורו יריות, ככל הנראה מרובה אוויר, שפגעו בשני פעילים של כחול לבן. לפעילים שלום מעבר לפציעות שטחיות. למקום הוזמנו כוחות משטרה ונפתחה חקירה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשני כדורי פלסטיק ועיכבו לחקירה 2 חשודים תושבי רחובות, בני 26 ו-16. השניים טענו כי מדובר במעשה קונדס.

ח"כ יאיר לפיד התייחס לאירוע יוצא הדופן: "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".

ראש עיריית רחובות רחמים מלול: "אני מגנה כל גילוי של אלימות וחוסר סובלנות בעיר רחובות, העיר שמהווה דוגמא וסמל לחיים בהרמוניה של כל מנעד הקשת הפוליטית. אנו סמוכים ובטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה בחקירת המקרה, ושולחים ברכת רפואה שלמה לפצועים".

אחד מכדורי הפלסטיק שנמצאו בזירה

אחד מכדורי הפלסטיק שנמצאו בזירה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. אמת

    מה זה אמיתי בחייאת כדורי פלסטיק מרובה צעצוע של ילדים בני 10 וכזאת כותרת לא שמעו זה באמת כבר עבר כל גבול. ממש צמאים לפרסום המפלגה הזו . ואני אישית בכלל לא מצביע לאף אחד וזה פשוט נראה מגעיל כבר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר