תחילת העבודות בציר מנחם בגין
תחילת העבודות בציר מנחם בגין

החלו העבודות לשדרוג ציר מנחם בגין ברחובות

ציר מנחם בגין ברחובות יעבור החל מהשבוע מתיחת פנים עם דשא לאורך המדרכה, ספסלים חדשים, ברזיות המותאמות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ואחזקה שוטפת. צפי סיום העבודות: ראש השנה

פורסם בתאריך: 11.8.19 12:18

-->

כביש מנחם בגין הוא אחד מצירי התנועה החשובים והגדולים ברחובות, המחבר בין הכניסה הצפונית לכניסה המזרחית לעיר. הציר נמתח מכביש 40 ועד לפארק ת.מ.ר. ואורכו כ-4.5 ק"מ. על פי הערכות, עשרות אלפי רכבים עוברים בו ביום, ומאות שוחרי ספורט רצים והולכים בו מדי יום.

לקראת סיום הקיץ ובשל העשבייה הרבה ששוכנת בצידי הדרך, שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח ושחלקים ממנה עדיין לא סלולים, בימים אלו החלה עיריית רחובות לשדרג את הציר באמצעות אגף הגנים ועיצוב הסביבה, ואגף חזות העיר.

העבודות לאורך ציר מנחם בגין החלו בחמישי שעבר, יימשכו כחודש וחצי והן מיועדות להסתיים לפני ראש השנה. במסגרת זו העשבייה הפולשנית תיעקר ובמקומה יונחו כ-3,500 מ״ר של מדשאות. לאורך המדרכה יותקנו ספסלים חדשים, לטובת שוחרי הספורט יותקנו ברזיות לאורך הציר, המותאמות במיוחד לאנשים עם צרכים מיוחדים, וברזיות ייעודיות לכבלים. כמו כן יותקנו במקום מתקני ספורט TRX לאורך המדרכה.

במהלך העבודות תודיע העירייה על סגירת הכביש לצורך פריקת אדמה ומדשאות שיונחו לאורך הציר. בשלב השני צפויה העירייה לרבד עם אספלט את כל דרך בגין מחדש, עבודה שממתינה לאישור משרד התחבורה. המשך פיתוח המדרכות בציר בגין במקטע שבין יוספזון לבין מוזיאון הפרדסנות צפוי להתבצע עם התחלת הקמתו של פארק תמר ב'.

תחילת העבודות בציר מנחם בגין

תחילת העבודות בציר מנחם בגין

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳: ״ציר מנחם בגין משמעותי ביותר לחזות העיר, הן לעוברים בו ובעיקר לתושבי העיר. מזה זמן רצינו לחדש את פני הציר הזה, תוך התחשבות בצורכי הצועדים והרצים במקום, שאני נמנה עליהם. בתוך מספר שבועות הוא ייראה אחרת לגמרי וישמש טוב יותר את כולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף נוכל למבוע על כביש מנחם בגין ולא לשוט, מהטלאים הנוראים שיש שם. חבל שלא עודים את הדברים האלה עוד קודם, כדי שאנחנו הנהגים ניבע בנוחות ולא בעינויים.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר