צוות ההנהלה האדמיניסטרטיבי של בית החולים קפלן ליד ידית מערכת הגז הטבעי
צוות ההנהלה האדמיניסטרטיבי של בית החולים קפלן ליד ידית מערכת הגז הטבעי

תנשמו עמוק: המרכז הרפואי 'קפלן' הראשון בישראל שהתחבר לרשת הגז הטבעי

תושבי רחובות והסביבה ינשמו מעתה אוויר נקי יותר, אחרי שהמרכז הרפואי קפלן התחבר בהצלחה לרשת הגז הטבעי הארצית

פורסם בתאריך: 22.7.19 14:22

-->

כפי שפורסם ב"ערים", בתחילת יולי התחבר המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בהצלחה לרשת הגז הטבעי הארצית. בכך, 'קפלן' הינו בית החולים הראשון בישראל שמפחית זיהום אוויר הן עבור הצוותים הרפואיים, המטופלים, המבקרים בבית החולים והן עבור כל תושבי רחובות והסביבה. גם הקיטור שמיוצר ע על ידי הגז הטבעי משמש לצרכים הרפואיים והאחרים של בית החולים.

גדי כהן , סמנכ"ל לוגיסטיקה ותשתיות בשירותי בריאות כללית, אמר כי כללית גאה להוביל את המעבר לשימוש בגז טבעי במערכת הבריאות בישראל: "קפלן הינו בית החולים הראשון שמתחבר לגז הטבעי ובחודשים הקרובים מוסדות נוספים של כללית יתחברו לגז טבעי. כארגון בריאות מוביל בישראל אנו מאמצים פתרונות ידידותיים לסביבה כי אנו מחויבים לדאוג לבריאותם האישית של המטופלים לצד דאגה להיבטים סביבתיים ולהוביל פתרונות אשר מאפשרים חיים קהילתיים בסביבה נקייה ככל שניתן. המעבר לגז טבעי יביא להפחתת פליטת גזי חממה וצמצום זיהום האוויר בבית החולים ובסביבתו".

ד"ר שרית אבישי אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, ברכה על ההחלטה כי המרכז הרפואי קפלן, המהווה מרכז רפואי מרכזי ומוביל עבור אוכלוסייה של מאות אלפי תושבים, קידם ועודד את חיבור בית החולים לגז טבעי בשיתוף מלא עם משרד האנרגיה והנהלת כללית. "מהלך זה מהווה בשורה מבחינת אוויר נקי יותר לכל מי שנמצא בבית החולים ובסביבתו, והוא גם זול יותר לשימוש. אנחנו שמחים להיות הקטר המוביל מבין בתי החולים בישראל בתחום הפחתת האנרגיה המזהמת בישראל. הגז הטבעי משמש לתחומים רבים וחשובים ואני מקווה כי מרכזים רפואיים נוספים בישראל ילכו בעקבותינו בנושא זה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר