פטיש בית משפט
צילום אילוסטרציה

איך ההתנקשות ביעקב אלפרון קשורה לרשת חוויות ולמה הנושא הגיע לבית המשפט

חברת פלאש 90 וצלם מטעמה תבעו את רשת חוויות על סך 85 אלף שקלים, בשל שימוש בצילום מזירת החיסול של יעקב אלפרון ללא אישור וללא קרדיט. בחוויות מכחישים את הטענות ומבקשים לחייב את התובעים בהוצאות משפט ובשכר טרחת עורך דין

פורסם בתאריך: 16.7.19 09:39

-->

סוכנות הצילום פלאש 90 וצלם מטעמה, הגישו לבית משפט השלום בנתניה תביעה על סך 85 אלף שקלים כנגד רשת חוויות רחובות, על שימוש ללא אישור וללא קרדיט בתמונה מזירת החיסול של יעקב אלפרון.

השימוש בתמונה נעשה בכך שמתנ"ס של הרשת פרסם הזמנה להגיע להרצאה שעסקה בעולם הפשע, אותה העביר כתב הפלילים של ערוץ 2 דאז, גיא פלג. הצילום הופיע במסגרת אותה ההזמנה כחלק מסדרת תמונות הקשורות לנושא.

בכתב ההגנה טענו בחוויות, בין היתר, כי הצילום נעדר מקוריות בסיסית שכן בזירת ההתנקשות צולמו צילומים אחרים זהים כמעט לחלוטין, שצולמו על ידי צלמים אחרים שנכחו במקום, שכן את התרחשות ניתן היה לתפוס אך ורק ממקום אחד מצומצם ביותר שתחמה המשטרה.

עוד נטען כי החשיפה לצילום הייתה מוגבלת ביותר: "על מנת לקבל פרופורציה, ידגיש המתנ"ס כי מדובר בהרצאה חד פעמית שנערכה לקהל מקומי של תושבי העיר במאי 2016, כאשר ההזמנה נשלחה לרשימה מצומצמת של אנשים במסגרת 'ניוזלטר' תקופתי שנשלח בדוא"ל".

לדיון שנערך אתמול (שני) בבית משפט השלום בנתניה, הגיע גם ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה. יש לציין כי בית המשפט ניסה לשלוח את הצדדים לגישור, אולם הם לא הגיעו להסכם ובקרוב יתחדשו הדיונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר