לירן וזה ואביו אשר
לירן וזה ואביו אשר

הלם בשעריים: לירן וזה עובר למרמורק ואיתו כל המשפחה מהיציע

אחרי תום מדהלה, גם לירן וזה המזוהה עם מכבי שעריים עובר ליריבה המרה הפועל מרמורק. אביו אשר, אוהד שרוף של שעריים מזה 40 שנה, מבטיח כי ביחד עם לירן כל המשפחה עוברת צד

פורסם בתאריך: 12.7.19 13:32

-->

מעבר השחקנים משורות מכבי שעריים להפועל מרמורק נמשך, והפעם לא מדובר רק בשחקן אלא במשפחה שלמה של אוהדים כחולים שרופים שעומדים להניף מהעונה הקרובה צעיפים אדומים.

לאחר שתום מדהלה חתם השבוע במרמורק, שחקן נוסף שעושה את הדרך אל מעבר לכביש הוא לירן וזה, שמגיע ממשפחה שמזוהה עם הצבע הכחול. אשר וזה, אביו של לירן, שגידל אותו להיות שחקן והיה בעצמו על המגרשים, מתרגש מהעתיד של בנו במרמורק. בריאיון ל"ערים" הוא מדבר על השינוי ההיסטורי עבור בנו, עבור משפחתו וכמובן עבורו.

אשר, איך אתה מרגיש עם החתימה של לירן במרמורק, שצפויה בשבוע הבא?

"אני מתרגש יותר מהילד, ואני אוהד שעריים 40 שנה. לירן בתור ילד קטן היה מעודד וצועק שעריים מהיציע. כל המשפחה שלי זה שעריים וכולם עוברים איתי למרמורק. לאח שלי שני בנים תאומים, נחום ושלמה, שהיו מזוהים עם שעריים כל החיים ועזרו לקבוצה באפסנאות, בחדר ההלבשה. גם הם עוברים. לירן לא בא למרמורק לבד, הוא בא עם משפחה שלמה".

לירן ואזה ושני בני דודיו התאומים שלמה ונחום

לירן וזה ושני בני דודיו התאומים שלמה ונחום

 

לא פשוט לעבור ליריבה השנואה אחרי שנים כאוהד שעריים, ובתור מי שהיה שנתיים בסגל הבוגר של הקבוצה, כולל בשנה שבה היא עלתה ללאומית. לירן באמת יצליח לתת את כל כולו למרמורק?

"כן, לירן בא עם לב נקי והוא מאה אחוז הפועל מרמורק. בשבילו מכבי שעריים זה עבר אהוב שהוא זוכר לטובה, והוא מאחל לקבוצה ולאוהדיה הצלחה. לירן רק ממתין לטופס השחרור שיגיע והוא מאוד מתרגש ומצפה להגיע למרמורק. הוא רואה בה את העתיד שלו".

מה שכנע אותו לעבור?

"אחרי שהוא שמע את תמיר חופי מספר על העתיד של מרמורק הוא הבין שמשם הוא יוכל להתקדם ולהשיג את המטרות שלו בכדורגל. לירן רוצה לעבוד קשה ויודע שהוא חלק מקבוצה מצוינת עם שחקנים מאוד טובים, שמהם הוא יכול ללמוד הרבה מאוד ולהעפיל איתם ללאומית. המטרה העיקרית שלו היא להגיע עד גיל 25 לליגות יותר גבוהות ודרך מרמורק הוא מאמין שיצליח".

מבחינתך מדובר בסוג של סגירת מעגל.

"נכון. אני הייתי שחקן מחלקת נוער בהפועל מרמורק, והיו"ר שלי היה יחיאל חופי. היום הבן שלי משחק במרמורק והיו"ר שלו הוא תמיר חופי, הבן של יחיאל".

גם לירן וזה התחיל את דרכו במרמורק, כילד בן 10. בגיל 12 עבר לנס ציונה ומגיל 13 עד 16 הוא שיחק במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה. כשהיה בן 17 מכבי שעריים, שעלתה אז לליגה הלאומית עם אלדד פרי כספונסר, גייסה אותו לסגל הבוגר שם שיחק במשך שנתיים. בשנתיים האחרונות לירן שיחק בבני יצ'אלאל.

לירן ואזה במדי בני יצ'אלאל

לירן וזה במדי בני יצ'אלאל

הספונסר החדש של מרמורק, מוטי אברג'יל, הפך את הקבוצה לאטרקטיבית ביותר לשחקנים. למרות שמדובר בקבוצה שזה עתה ירדה ליגה, היא מסתמנת כמועמדת המועדפת לעלות בחזרה ללאומית עם קאדר השחקנים מהשורה הראשונה שהיא גייסה.

מבחינת שעריים מדובר כאמור בעזיבה שמגיעה אחרי שתום מדהלה חתם גם הוא במרמורק. בעונה שעברה מדהלה היה קפטן שעריים, הבקיע 14 שערים וסיים איתה במקום השלישי בליגה. כעת הוא משאיר מאחור את אחיו, מור, והשניים ישחקו זה מול זה בדרבי.

תמיר חופי, מנהל הפועל מרמורק, עדיין לא מתייחס למעברו של וזה, אך מגיב למעבר של מדהלה ומציין כי ישנם יחסים טובים עם הנהלת מכבי שעריים, ללא קשר לחילופים הספורטיביים: "מי שמובילים את מכבי שעריים הם אנשים טובים שדואגים לעתיד שלה. כשמסתכלים מבחוץ לא יכולים להבין איזו עבודת קודש הם עושים למען הקבוצה שלהם. מערכת היחסים עם הנהלת שעריים השתפרה והיא טובה, ואנו עובדים למען מטרות משותפות. פנינו לתום לא בשביל לפגוע בשעריים, תום הוא שחקן מצוין שיכול לעזור למרמורק להגיע ליעדים שלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מרמורקיי

    פספוס ענק של שעריים !!! טכניקה וראיית משחק ברמה גבוהה . בהצלחה בקבוצה הבכירה בעיר !!! יאללה מרמורקקקקק

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר