שביתה (צילום: זאב שטרן)
צילום אילוסטרציה: זאב שטרן

בית הדין לעבודה קבע: לא תהיה שביתה של עובדי החברה העירונית

בית הדין לעבודה קיבל את בקשת החברה העירונית ועיריית רחובות וקבע כי לא תהיה שביתה בשבוע הבא. דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות: ״אנחנו פועלים על פי חוק וממתינים לאישור משרד האוצר ומשרד הפנים להסכם הקיבוצי"

פורסם בתאריך: 4.7.19 13:33

-->

החברה העירונית רחובות הגישה אתמול (רביעי) בקשה בהולה למתן צו מניעה נגד שביתת העובדים מחשש לפגיעה בהורים כתוצאה מסגירת הקייטנות והצהרונים. הוצאתה לפועל של השביתה עלולה הייתה להביא לפגיעה עצומה בקרב תושבי העיר רחובות, בפרט כאשר מסגרות החינוך של החברה (צהרונים, קייטנות וכדומה) תיוותרנה סגורות ותושבי העיר יתייצבו מול שוקת שבורה וללא כל קבלת שירותים חיוניים.

לפני זמן קצר (חמישי) הסתיים הדיון הדחוף שנערך בנוכחות ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית, איציק עובדיה, ומנכ״ל עיריית רחובות דורון מילברג, שבו קיבל בית הדין לעבודה את בקשת החברה העירונית ועיריית רחובות וקבע כי לא תהיה שביתה בשבוע הבא. החברה העירונית יוצגה על ידי עורכי הדין יניב מטלס ומעין פאר.

איציק עובדיה, ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט: ״אנו שבעי רצון מהחלטתו של בית הדין שקיבל את הבקשה הדחופה שהגשנו. לחברה העירונית, למנהליה ועובדיה יש אחריות רבה כלפי ההורים והילדים שאותם היא משרתת במשך כל ימות השנה, ובזמן קייטנות הקיץ בפרט. ההורים סומכים עלינו ואנו מודעים לאחריות שלנו. חשוב שהציבור יידע כי החברה העירונית היא מעסיק אחראי שחתם על הסכם קיבוצי כבר לפני מספר חודשים, מקיים את כל חובותיו בהתאם וכעת נתון ההסכם לאישור הממונה על השכר במשרד האוצר".

דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות: ״אני שמח שבית המשפט קיבל את עמדת העירייה והחברה העירונית. חשוב לנו שהתושבים לא ייפגעו וימשיכו לקבל את שירותי החברה העירונית כפי שמגיע להם. נעשו כל הפעולות הנדרשות להחלת ההסכם הקיבוצי בחברה על פי הסיכום שנחתם בין ההסתדרות לחברה ולעירייה. אנחנו פועלים על פי חוק וממתינים לאישור משרד האוצר ומשרד הפנים להסכם הקיבוצי״.

עו"ד אייל זלנה, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב רחובות בהסתדרות: "עיריית רחובות והחברה נמנעו מלבקש את עמדת האוצר בדיון בבית הדין. לבקשת ההסתדרות, זומן האוצר ונקבע לוח זמנים המחייב אותם להציג את עמדתם כבר ביום חמישי הבא. המטרה הייתה להביא את האוצר ואין לעירייה אחרי מי להתכסות".

יוסי חג'ג', יו"ר ועד הפעולה של החברה העירונית: "בית הדין האזורי לעבודה חייב היום את הממונה על השכר באוצר להתייצב בבית הדין לעבודה בתאריך 11.7 ולמסור את עמדתו. עד אז נציגות העובדים וההסתדרות נענתה לפניית העירייה ותשהה את הצעדים הארגוניים".

גולן ביטון, יו"ר ועד הפעולה ברשת חוויות: "ביוזמת יו״ר רשת חוויות, אמיתי כהן, התקיימה הבוקר פגישה עם עודד עמרם, יו"ר מרחב השפלה בהסתדרות העובדים, ועם נציגי הוועד. בפגישה הועבר הסכם קיבוצי מעודכן לאמיתי כהן, סוכם כי כהן, בתמיכת ראש העיר רחמים מלול ובשיתוף נציגות העובדים והסתדרות העובדים, יקיימו ביום א' הקרוב פגישה לאישור ההסכם המיוחל עם אישור תקציב 2019 של הרשת (בלתי אפשרי לחתום על ההסכם עד שלא יאושר תקציב 2019). זה המקום להודות לראש העיר רחמים מלול, לעודד עמרם ולאמיתי כהן על הנכונות לקידום חתימת ההסכם והאישור העקרוני לנופש עובדים במהלך חודש אוגוסט. אי לכך ובהתאם לזאת ביום א׳ הקרוב אנו נעבוד כרגיל בכל המרץ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר