היולדת שני יחיא משולם עם אחות טיפת חלב

חדש בקפלן: אחות טיפת חלב של כללית מגיעה עד למיטת היולדת

שירות חדש בקפלן: אחות טיפת חלב של כללית מגיעה אל היולדת עם בדיקה הכוללת מדידה של התינוק, הדרכה להורים החדשים, ייעוץ הנקה, פתיחת תיק טיפת חלב לרך הנולד, איסוף נתונים מהצוות הרפואי בבית החולים ותיאום תור לטיפת חלב של כללית הקרובה לאזור המגורים של היולדת

פורסם בתאריך: 3.7.19 08:26

-->

נוחיות וחיסכון בזמן ליולדת הטרייה בקפלן: בימים האחרונים החל שירות חדש במחלקת היולדות של המרכז הרפואי ברחובות, הכולל פגישה עם היולדת ובדיקה של התינוק על ידי אחות טיפת חלב של כללית לאחר הלידה. הבדיקה כוללת מדידה של התינוק, הדרכה להורים החדשים, ייעוץ הנקה, פתיחת תיק טיפת חלב לרך הנולד, איסוף נתונים מהצוות הרפואי בבית החולים ותיאום תור לטיפת חלב של כללית הקרובה לאזור המגורים של היולדת.

היולדות מגלות שביעות רצון רבה בשירות החדש. שני יחיא משולם (31), מחנכת כיתות א'-ב' בבית הספר רמון ברחובות ותושבת העיר, ילדה את שלושת ילדים בקפלן: הודיה (10), שירה (6) ועכשיו את אליה אהרון, שנולד ב 20 ביוני. היא מתארת את חוויית השירות החדש: "אחות טיפת חלב הגיעה עד למיטתי לפני השחרור במחלקת יולדות. היא נתנה לי את כל הפרטים הנחוצים על טיפת חלב והסבירה לגבי הבדיקות והמעקב, והכל בנגישות ונוחיות גבוהים. בהמשך היא הביאה לי תיק מעקב ואפילו קבעה לי תור המשך לטיפת חלב, ובכך חסכה לי הגעה בימים הקרובים עם אליה אהרון לטיפת חלב. זו חוויה נעימה והתחשבות בצורכי היולדת".

היולדת שני יחיא משולם עם אחות טיפת חלב

היולדת שני יחיא משולם עם אחות טיפת חלב

 

אסתר נקש, מנהלת הסיעוד בחטיבת נשים ומיילדות בקפלן, אמרה כי היא גאה מאוד בשירות החדש שנועד להקל על היולדת ובני המשפחה בהורות הטרייה עם תינוק חדש וכל הסידורים מסביב: "מדובר בשיתוף פעולה חשוב ויעיל בין צוות מחלקת יולדות ויילודים במרכז הרפואי קפלן וצוות טיפת חלב בקהילה שנועד בראש ובראשונה להנגיש את השירות הראשוני בטיפת חלב ליולדת כשהיא עדיין בבית החולים. צוות טיפת חלב מעניק בליווי האחיות שלנו הדרכה בתחום הטיפול בתינוק, כולל רחצה, הלבשה, טמפרטורה, טיפול בטבור ועוד. אין ספק שההדרכה ליד מיטתה של היולדת מעניקה לה תחושת ביטחון לקראת השחרור עם התינוק הביתה".

אפרת עמר, רכזת רפואה מונעת בכללית מחוז מרכז, מפרטת את היתרונות בפגישה עם היולדת כבר לאחר הלידה: "העובדה שהבדיקות וההדרכות הראשונות מבוצעות עוד בטרם היולדת יצאה עם התינוק ממחלקת יולדות, תורמת לתחושת הביטחון בהורות הטרייה, שומרת על רצף הטיפול בין בית החולים לקהילה ונותנת למשפחה הצעירה מעטפת תומכת. אחות טיפת חלב יכולה בנוחיות ובקלות לקבל פרטים מדויקים מהצוות הרפואי על היולדת ועל התינוק החדש. כבר במעמד המפגש הראשוני מתואם תור נוסף לטיפת חלב של הכללית ביישוב בו מתגוררת המשפחה ונתוני הבדיקה מועברים אליהם. נוחיות וחיסכון בזמן יקר של ההורים הטריים הם המפתחות להצלחת הפרויקט החדש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר